Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

@ Magnus ComHem

Av Kvasthilda - 24 juni 2011 11:24


Svar på kommentar:


Hej,


tråkigt att det verkar blivit problem med teknikerbesök från vår sida och att du inte verkar fått tydliga besked avseende orsak till detta. Jag ser gärna att du återkommer till oss via Twitter @ComHemAB alternativt via formuläret nedan så kan vi kolla upp ärendet och återkomma till dig så du inte behöver känna dig osäker inför det kommande teknikerbesöket.


http://www.comhem.se/comhem/-/417386/417.../417386/-/index.html


Med vänlig hälsning
Magnus Hansson
Kundservice
http://www.comhem.se


-----------------------------------------------------


Jadu Magnus, tack för tipset.
Som inte nyttjas (är ingen twittrare).


En tekniker har blivit schemalagd att komma hit på torsdag Vadan detta med torsdagar? Kommer de inte på andra dagar? Eller har det bara fallit sig så att vi fått lov om tekniker på torsdagar?


Vi har varit utan kanaler i en månad nu så denna extra vecka är oerhört irriterande.
ComHem skyller på tevetillverkaren o de på er och vi har gjort ALLT vi kan (inklusive tevetillverkarens alla tips o tricks) för att få in våra digitala kanaler men inget funkar.


Det digitala utbudet vi prenumererar på försvann när ComHems tevesändning dog i vårt kvarter/ände av stan för andra gången, då för flera veckor sedan - o med ett par veckors mellanrum.


Nu vet jag att du antagligen inte läser det här svaret men ville i alla fall besvara din kommentar.
Osäker är jag inte, bara heligt förbannad.


 
 
Com Hem AB

Com Hem AB

24 juni 2011 14:17

Hej igen,

som jag beskrev i min kommentar kan du även nå oss via ett formulär, länk till detta finner du nedan. Beklagligt att du upplever sådana problem med tjänsten och vi skulle gärna vilja att du återkommer till oss med kund- och kontaktuppgifter och då enklast via formuläret så kan vi därefter se över ditt ärende och återkomma till dig
http://www.comhem.se/comhem/-/417386/417386/-/index.html

Trevlig midsommar!

Med vänlig hälsning
Magnus Hansson
Kundservice

http://www.comhem.se

Kvasthilda

24 juni 2011 14:22

Vi väntar på tekniker... Har pratat med supporten flera gånger i veckan den senaste månaden så jag vet inte vad det ska hjälpa oss att fylla i ett formulär.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Torsdag 28 mars 09:00


  Tema nr 22 Blank-is 88/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 27 mars 09:00


  Tema nr 183 Ledande linjer 87/366   Skönt att trafiken är igång igen. De två malmbolag som trafikerar Malmbanan/Ofotbanen. LKAB tv, Kaunis th.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte...

Av Kvasthilda - Tisdag 26 mars 09:00


  Tema nr 258 Samlingsplats 86/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Måndag 25 mars 09:00


  Tema nr 135 Ihopkopplade 85/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Söndag 24 mars 09:00


  Tema nr 124 I hatten 84/366   PoP Day to Night Barbie.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards