Direktlänk till inlägg 24 juni 2011
Svar på kommentar:
Hej,
tråkigt att det verkar blivit problem med teknikerbesök från vår sida och att du inte verkar fått tydliga besked avseende orsak till detta. Jag ser gärna att du återkommer till oss via Twitter @ComHemAB alternativt via formuläret nedan så kan vi kolla upp ärendet och återkomma till dig så du inte behöver känna dig osäker inför det kommande teknikerbesöket.
http://www.comhem.se/comhem/-/417386/417.../417386/-/index.html
Med vänlig hälsning
Magnus Hansson
Kundservice
http://www.comhem.se
-----------------------------------------------------
Jadu Magnus, tack för tipset.
Som inte nyttjas (är ingen twittrare).
En tekniker har blivit schemalagd att komma hit på torsdag Vadan detta med torsdagar? Kommer de inte på andra dagar? Eller har det bara fallit sig så att vi fått lov om tekniker på torsdagar?
Vi har varit utan kanaler i en månad nu så denna extra vecka är oerhört irriterande.
ComHem skyller på tevetillverkaren o de på er och vi har gjort ALLT vi kan (inklusive tevetillverkarens alla tips o tricks) för att få in våra digitala kanaler men inget funkar.
Det digitala utbudet vi prenumererar på försvann när ComHems tevesändning dog i vårt kvarter/ände av stan för andra gången, då för flera veckor sedan - o med ett par veckors mellanrum.
Nu vet jag att du antagligen inte läser det här svaret men ville i alla fall besvara din kommentar.
Osäker är jag inte, bara heligt förbannad.
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | |||
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | |||
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | |||
27 | 28 | 29 | 30 | ||||||
|