Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Kvasthilda - 29 augusti 2012 20:39


I alla fall en del av den. Hämtade ut ett paket från adlibris idag och nu har jag en packe JD Robb att gosa med, liksom nästa kapitel i Kresley Cole's historia om The Immortals After Dark - om vampyren Lothaire, en novell av PC o Kristin Cast - Lenobia's Vow, Fifty Shades trilogy (som jag bara väntar på att få sätta tänderna...ehhh ögonen i), åsså ett par nya Harlequin, en PC Cast till - Brighids väg och Maggie Shaynes Blå gryning - en del av hennes vampyrserie. Gott o blandat. Mumma. 


Fifty Shades (of Grey) av E L James fångade mitt intresse när ett nyhetsbrev från adlibris surrade om erotisk läsning redan i rubriken. Nyfiken-i-en-strut tittade in där o det har kommit en svensk översättning av första o andra boken. Jag bläddrade runt o hittade alla tre i en samlingsbox på engelska så så fick det bli. Det surras både här o där om de här böckerna o de ska bli film, inte under nån xxx-firmas vingar utan Universal Pictures så det kanske blir nåt att se. Nå. Ska läsa dem först. 


Av Kvasthilda - 29 augusti 2012 09:00


Tema nr 265 Skrynklig

242/365


Idag fyller en av mina favoritfarbröder år. Han är inte alls släkt med mig men han har ändå en stor plats i mitt hjärta. Grattis!  



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards