Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 18 juli 2013

på sniskan

Av Kvasthilda - 18 juli 2013 16:02


Hmmm... texten i inläggen är fortfarande kursiv and I hate it. Skickade ett mail till supporten men har inte hört ett pip än. Samtidigt la jag in en ansökan om att få välja bort gilla-länken. Får väl se. Händer säkert inte ett piss. Bra om jag får svar ens. JAG HAR INTE GJORT NÅT FÖR ATT HA KURSIV TEXT O JAG VILL INTE HA DET!!!!!! Annat än där jag väljer själv. 


Hade tänkt köra ner till Kaitum idag o besöka kapellet där men det har regnat o jag känner inte riktigt för att ratta bilen längs regniga grusvägar. *suck* 

Regn regn regn. Trööök. 


Undrar vad man ska äta idag då? Vill ha fisk men vet inte om jag har nån hemma. Ugnsfisk. Får väl gräva lite i frysen. 


Har bytt mitt modem. Väntar in lite slantar innan jag ska byta ut kabeln också. Hade en tekniker här igår. Vårt internet har ju i princip stått still i en vecka. En o en halv. Grannen skaffade bredband nånstans i den vevan o då försvann vårt. Gick in på bredbandskollen.se för att se vad den visade. OJ. Hela 1.8Mbit Fantastiskt. Vi ska ha 8Mbit. Åtminstone in. Att det sen fördels på de apparater o maskiner vi har är en sak. Men när vi inte ens har det IN. Nu är det något bättre i alla fall. 



Bättre kan det bli, men det får bli en senare fråga. 

 
 
Ms. T

Ms. T

18 juli 2013 16:39

Menar Du att ALL text blir kursiv? Men här är det ju inte så./ Har ibland märkt att det ser annorlunda ut där man skriver jämfört med där andra kan läsa./ Har ingen koll på hur mycket in och ut jag har./ Får dock ett mysko meddelande om att diskutrymmet på DATA D snart är slut. Det står också var jag skall klicka för att se hur jag frigöra diskutrymme. Har tagit bort MÅNGA foton, minst 20 GB bara igår, men siffran ändras inte ändå. "Fattar noll"./ Jo, att få svar från Bloggplatsen support tycks numera vara som om man vinner på en lott eller inte... Skulle ju få en lösning på ett problem för ett 2-3 år sedan eller så, men ÄN finns problemet kvar!!!

http://mina-ord-och-bilder.bloggplatsen.se

Kvasthilda

18 juli 2013 20:51

Ja, o ser just att ett av mina inlägg är avklippt. Slutar i en %2 och det är exakt där som det kursiva tar vid. *arrggghhhh*
Det kursiva ligger från det inlägget o första sidan ner. Bryts väl när sidan bryts. När detta inlägg flyttas över till sida två blir det säkert samma sak där... *grrrrr* O jag har inte sparat det inlägget heller. Slutade spara inlägg för länge sen.

 
Ingen bild

Ms. T

18 juli 2013 17:26

Det är minst sagt frustrerande och irriterande när man lägger ner tid etc. på något och det blir förstört.

Kvasthilda

18 juli 2013 17:39

Ja, o det var ett rätt långt inlägg. Irro som sagt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Lördag 11 maj 10:55

Lördag morgon, sista dagen för ESC-veckan. Galenskaperna avlöser varann. Petra Mede gör ett kanonjobb. Superproffs. Men, det blir sen, nu är det kryss på agendan.    Vi började dagen med en melodi till ett barn, inspelad för sjuttio år sen, O Mio...

Av Kvasthilda - Fredag 10 maj 09:00


  Eget tema nr 25 Rivningskåk 131/366   Fotat bara för ett par dagar sen. Maskinerna äter sig in i husen och orsaken till detta syns i fonden. Kvar blir bara brädhögar av hundraåriga byggnader som varit hem åt många familjer genom åren. Med f...

Av Kvasthilda - Torsdag 9 maj 09:00


  Tema nr 366 Övervakar 130/366   Mjo. Måste hålla koll på mitt tåg, även om jag inte sitter på det rent fysiskt. Bromsarna ligger till och det finns spänning, så det står säkert. Det vi ser genom fönstren här är inte ens ena lokhalvan. Fatta...

Av Kvasthilda - Onsdag 8 maj 09:00


  Tema nr 117 Här väntar vi på... 129/366   ..en tom stol kanske vill ha nån som sitter på den. Jag, i min tur väntar här på att en växel ska fixas så jag kan komma mig ner till Narvik. Visade sig inte vara helt enkelt.  Men framför allt vä...

Av Kvasthilda - Tisdag 7 maj 09:00


  Tema nr 159 Knolling 128/366   Knolling är ett ord jag inte kommit i kontakt med tidigare och googlade lite för inspiration och insåg att det ju är precis det jag gör när jag fotograferar mina dockor för arkiven. Jag lägger ut docka, kläder...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards