Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Kvasthilda - 9 juni 2013 09:00


Tema nr 337 Vila

160/365


På den sjunde dagen vilade han. Ja, det är ju söndag idag och duvan ser rätt loj ut, där den ligger. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 9 juni 2013 07:26


Urrk o Blä. Det går inte att sova. Alls. Varmt. Vidrigt. Fruset. Äckelvarmt. Åsså är man inte van att ha motorljuden så nära inpå.


Skitjävlaphönhelvete. Tappade iPhönen i golvet häromdagen och Home-knappen slutade funka. Pratade med SysterYster och vi for in på Teliabutiken för att byta den. Mitt abonnemang var obundet och Phönen har några år på nacken. Kanske dags. Det blev en i5. Köpte nytt skal och "försvarsplast". Än sitter det tjocka originalskyddet kvar o det går inte att trycka på mellanslagstangenten. Eller går o går. Det gör det men oftare än varannan gång tar det inte. Oerhört irriterande. Speciellt med rättstavningsverktyget i toppform. *grrr*


Är hungrig. Har suttit uppe halva natten. Läste ut en bok nån gång på efternatten. Sov en timme. Typ. Ännu svintrött men betvivlar att jag lyckas få mer än nån fjuttig timme om jag slår igen de sjögröna.


Hemma ligger Junior med feber o säkert halsfluss. Läkaren skickade hem honom med en Alvedon. *suck*

Phönen ja. Glömde ju. Teliakillen mekade lite med min gamla och fick upp en knapp. En virtuell Home-knapp jag inte visste fanns i telefonen. Nu ligger den som en skugga på skärmen. Även på den nya. Har ju säkerhetskopierat 4an och hämtat in på 5an o inställningarna följde med. Irro.



Magen skriker. Ögonen är fulla av kärlek. Nej, grus. Kärleken var igår. Åtminstone i teve. Måste nog försöka haffa nåt sån't där Best of the Wedding så jag själv får se den busige Chris in action. Har hört sägas att hans träighet försvann bakom Maddes långa släp. 


G'natt. GoMorron. Eller nåt.

 


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards