Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

kaos

Av Kvasthilda - 25 juni 2014 10:15


Idag blir det att ge en hjälpande hand till Dotra o hennes familj. De flyttar o ska köra iväg lite grejer. Det var planen i alla fall. Barnpiga. Nu visade det sig att Pigan är sjuk. Ska åka o hämta henne o lillpojken så får hans far flytta grejer själv idag. Vi tar lite lådor senare under dagen. 


 
 
Ms. T

Ms. T

28 juni 2014 09:56

Jo, det är ju mycket med en flytt. Mamma flyttade ju från en rätt stor villa till en betydligt mindre lägenhet för drygt 4 månader sedan t.ex.../ Hoppas att Dotra mår bättre igen nu./Ställde väl en fråga till Dig någonstans rätt nyligen, kanske den inte kom fram eller Du inte har något svar att ge? Förut var det ju enkelt att göra detta med länkar som man kan följa eller inte, tror att det var vid färger och utseende eller så, men nu tycks det liksom vara tji.

http://mina-ord-och-bilder.bloggplatsen.se

Kvasthilda

29 juni 2014 16:07

Hej, jag förstår inte riktigt vad du menar? Vill du länka nånting i ett inlägg eller lägga till en länk till en blogg eller sida du följer/rekommenderar? Antar att det är det senare.
Du har Länkar under Inställningar. Där lägger du till nya eller redigerar gamla.

 
Ingen bild

Ms. T

29 juni 2014 18:35

Kan förstå om Du inte förstått riktigt då det inte är så lätt att förklara... Men gör ett nytt försök. Menar att man skall kunna välja om man skall kunna högerklicka på en rubrik till ett inlägg eller inte och jag tror att man kan "kopiera genväg" då. OM man kan högerklicka kommer det upp en lista, annars inte.

Kvasthilda

29 juni 2014 22:29

Ahaa, nä, jag kan inte hitta inställningen för det. Kanske de tagit bort det? Konstigt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:53


Mmm. I väntan på?rå:

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:35


Ahh. Bloggen är tillbaks. Den låg nere igår och så även idag på morgonen. Jag befinner mig på en plats där kryssblogg inte låter sig göras. H A D E kunnat ta med mig Lapptoppen men det blev så hastigt och lustigt och den var inte det enda jag ?kunde...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 09:00


  Eget tema nr 20 Tussilago 118/366         Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Fredag 26 april 09:00


  Tema nr 3 Alldeles nyss 117/366   ... klev jag ur mitt lok och lämnade det för lossning av det jag för dagen hade med mig i vagnarna.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommenter...

Av Kvasthilda - Torsdag 25 april 09:00


  Tema nr 91 Genomgående 116/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards