Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Kvasthilda - 12 maj 2014 11:42


De stackars ryska tjejernas låt är också bra. Låter som en högst vanlig europoplåt! 

O deras engelska är oklanderlig. 


Av Kvasthilda - 12 maj 2014 11:26


En av låtarna som snurrat på min mobil det senaste dygnet: 



Av Kvasthilda - 12 maj 2014 11:18


Ibland går det min väg. Idag var en sån dag. Är hemma o har inte ankomst förrän om.... ehhhh tjugo minuter. Skönt! 


Den där parentesen med ett y i, betyder tummen upp. Det får man fram i vissa forum med just den teckenkombinationen. Säkert inte i bloggen. Här funkar inget som borde fungera. Asciikoder eller andra teckenkoder formaterade för internet. Bloggens gränssnitt tillåter uppenbarligen inte vissa grejer att visas. Har plockat nåra från internet så jag vet ju att det fungerar därute i sajberrymden, men via bloggen. Not so much. At all. 


Av Kvasthilda - 12 maj 2014 09:00


Tema nr 169 Lurig

132/365


Inte nog med att motivet är en liten lurifax, det var rätt lurigt att fästa den på bild också.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Av Kvasthilda - 12 maj 2014 07:03


En vän till mig delade med sig ett par bilder igår. Ett par fönstershoppingfoton från en leksaksaffär. Med gamla inventarier. WOW: Att det finns dockor kvar från åttiotalet i butik ännu! Hon skulle gå tillbaks o kolla vad en av dem kostar o köpa den till mig - om den finns kvar när hon nu delat bilden bland en massa andra samlare... Öppet torsdag o fredag. En vecka dit. Hon skulle i alla fall ringa. 


Regn idag. O mitt tåg är klart. Ska väl traska hemöver då. Avgång om en knapp timme men man kanske får gå lite tidigare? Om det ens är lönt... Kanske får stå i Krokvik tills tiden är inne för ankomst i stället. 

Go'Morr!  


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards