Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Kvasthilda - 26 maj 2014 21:56


Fy fan, vilken dag. Den har varit rätt go med barnbarnet på besök mest hela dagen men hans mormor har haft ännu en dag med migrän. 

Började i ottan. Hörde Kläppen o Barnafadern diskutera nåt. Junior skulle samåka med nån till Svappis. Jobbar i verken därnere fr.o.m idag. O skjutsen hittade inte hit. De tog sig ner till slut i alla fall o Maken for till Boden med avskedet att "Jag kommer hem på onsdag. Torsdag är röd". Jaha. Jo, de jobbar ju inte helgdagar. 

Somnade om o klev upp ett par timmar senare. Tog mig till jobbet för att skriva prov. O spikade skiten! Har aldrig hänt förr. Fick liksom diskutera mig fram till svaren. Frågorna är så knöligt skrivna o vissa svar än mer. 

Sen for jag o handlade o vidare för att hämta upp Pigan o lille Ollivander. 

O hela tiden med en jävla huvudvärk. Skulle ha tagit den där migranätabletten (nåja, receptfri Eeze som ska lindra migränliknande huvudvärk) innan jag for till jobbet så kanske jag sluppit det resten av dagen. Har lite feber i kroppen också som följd av huvudvärken. 

Men nu ska jag strax krypa under täcket o förhoppningsvis få sova hela natten tills det är dags att kliva upp för att dra sig mot Narvik. Pass upp för att hämta ett tåg. 


Av Kvasthilda - 26 maj 2014 09:00


Tema nr 165 Ljust

146/365


Ja, sommaren är äntligen här. Eller sommartider i alla fall.

O med den midnattssolen. Det blir aldrig mörkt! 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards