Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 1 april 2016

Av Kvasthilda - 1 april 2016 18:29


Det är en sån där konstig mellandag idag. Sov skitdåligt inatt med en orolig katt i huset/sovrummet. Satt upp jättelänge för att sova ännu länge. Funkar aaaaaaaldrig. Vaknade tidigt o just nu snurrar blodet med all järntyngd i skallen. O saken är den att jag börjar jobba strax före två inatt igen. Får försöka hitta nån timme senare ikväll innan jag går till jobbet. Måste åka upp o hälsa på pigan o köpa nåt frukostaktigt att äta bara. Glömde helt bort det, när jag var ut idag. 

Våren kommer med stormsteg. Just nu är vinterdäcken jäkligt irriterande. Får se om de får sitta en sväng till stugan eller om gubben får byta dem innan jag åker ner. Får antagligen bli efter trippen. Det KAN ju komma snö. O halt äre det på sina håll. Kallt som fan inatt. Satte i motorvärmaren o tur var det. Nära tio kalla grader när jag kom till stan igen. 

Nä, dra på sig skorna o fara o köpa nåt att äta. Innan jag somnar. När jag sen SKA sova lär det bli som det blir. 

Av Kvasthilda - 1 april 2016 09:00


Tema nr 78 Försiktig

92/366


Man ska vara försiktig med att tro allt man läser idag.

Här en försiktig pappa med sitt barn. De körde sakta över sjön.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards