Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

magknip

Av Kvasthilda - 5 maj 2011 18:00


Fick just solen rakt i ögat :-) Himlen är lite smågrå men precis nu tittade en solstråle in genom våra enormt skitiga förnster. Ett under att den ens kom igenom ;)

Har varit till frissan. Det är kort. Undrar vad surgubben säger nu då? Han som helst vill att jag klipper mitt hår längre när jag går till frisören. "Nu igen?" frågade han när jag nämnde att jag tänkte beställa en ny klipptid. "Du har ju nyss klippt dig?"

Har ett tidigt skift till svappis i morron bitti. Med tomvagnar hem. Jojo. Tar datorn med mig o kör nåt teveseriemaraton tror jag. Vilket påminner mig att jag måste fixa över Vampire Diaries till USBn....

Har även fått hem senaste Potterfilmen. Känner nog för att se den. Kanske redan ikväll. Kan det vara en bra avslutning på kvällen? Kan man sova gott sen till tre i morron bitti? Eller så. Beror ju lite på om jag ska promenera till jobbet.... Kanske kan ringa sjb-folket o tigga hämtning? Vore ju smidigt.... Vet inte vilket skiftlag som har natten.

Fy sjutton vad mina händer är nariga. Måste leta fram nån av alla salvor o krämer jag har, Nån smidig lotion. Ser ut som en gammal kärring på händerna. Torrt o skrynkligt.

Neoponken hade ont i magen idag. Storpigan kom hem från en arbetsintervju o såg att han gick konstigt. Satt en bra stund på kattlådan så nåt knas var det med hans mage. Tror det gick över. Kan ju inte ha honom sjuk, lille vännen. Magknip hos katter är inte bra.

Arbetsintervju ja. På LK. Tack vare Pernilla. Får se om det leder till något sen då. En början i alla fall.

Jaja, måste avsluta. Kråkan klagar att hon inte hör sin dator när jag knapprar :-)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:53


Mmm. I väntan på?rå:

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:35


Ahh. Bloggen är tillbaks. Den låg nere igår och så även idag på morgonen. Jag befinner mig på en plats där kryssblogg inte låter sig göras. H A D E kunnat ta med mig Lapptoppen men det blev så hastigt och lustigt och den var inte det enda jag ?kunde...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 09:00


  Eget tema nr 20 Tussilago 118/366         Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Fredag 26 april 09:00


  Tema nr 3 Alldeles nyss 117/366   ... klev jag ur mitt lok och lämnade det för lossning av det jag för dagen hade med mig i vagnarna.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommenter...

Av Kvasthilda - Torsdag 25 april 09:00


  Tema nr 91 Genomgående 116/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards