Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

%#&%#!

Av Kvasthilda - 31 maj 2012 07:37


Urrkkk. Är aptrött. Hade ställt klockan på ringning strax före åtta men vaknade av att pigan kom in o surrade efter efterfesten. Glad som en lärka. Surrade o bubblade om nattens äventyr. 


Tyvärr förbyttes hennes glädje mot andra känslor innan morgonen hunnit så långt. Vill inte skriva om det här, just nu men hoppas det går bra för alla inblandade - och att Pigan kommer ur det med själen intakt. Hon är en stark tjej så det ska gå bra o har stöd av pojken sin. Det finns några människor på denna planet jag har lust att strypa för att de inte fattar ett jävla jota av hur andra mår o dessutom går ut i offentlighet o visar sin förbannade okunnighet. JÄVLA KÄRRING! O nä, mina ungar är inte inblandade i nåt själva utan bara indirekt. 

Stora styrkekramar skickas till alla det berör. 


Jaha. Tandläkaren om ett par timmar. Undrar om man ska försöka slå igen de gröna en liten stund till? Den här dagen kommer att bli jättejobbig om jag inte får sova. 

Go'Morron! 


 
 
Ms. T

Ms. T

31 maj 2012 12:48

Nä, allt vill man ju inte skriva om. Jag kan själv också upplevas som stark emellanåt, "med tanke på vad jag har gått igenom". Kunde ju ha tagit till droger, men sådant har jag aldrig använt, tack och lov. Har "testat att röka", men det är ett helt avslutat kapitel. Nog har jag STOR erfarenhet av "vissa människors okänslighet och brist på förståelse"!!! Har tyvärr inte haft så mycket "känslomässigt stöd" långa perioder!!!

http://mina-ord-och-bilder.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Fredag 26 april 09:00


  Tema nr 3 Alldeles nyss 117/366   ... klev jag ur mitt lok och lämnade det för lossning av det jag för dagen hade med mig i vagnarna.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommenter...

Av Kvasthilda - Torsdag 25 april 09:00


  Tema nr 91 Genomgående 116/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 24 april 09:00


  Tema nr 97 Guldvatten 115/366   Nå. Det som kallas guldvatten skulle försvinna i de här vattenmassorna.Samma utsikt som igår o jag tänkte lägga två bilder i samma inlägg, tills jag kom ihåg temat guldvatten. Det fick då bli denna bild med s...

Av Kvasthilda - Tisdag 23 april 09:00


  Tema nr 103 Havsutsikt 114/366   ... fast vi brukar säga "vår kontorsutsikt". Vårt rullande kontor har en fantastisk utsikt över Rombaksfjorden.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan in...

Av Kvasthilda - Måndag 22 april 09:00


  Tema nr 205 Norrsken 113/366   Ett oerhört suddigt iPhonefoto under devisen "de bästa bilderna - är de som tas".      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om in...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards