Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Kvasthilda - 31 maj 2012 23:01


Jahaja.... Attans att den där appen inte är igång nu då. Hade varit bra att ha! 

Nu drar jag ut i skärgården o får se om o/eller när det kommer ett nytt inlägg. Nåja, nåt mms-inlägg kommer det säkert om inte annat.

Nu ska vi fira en femtioåring! 



Av Kvasthilda - 31 maj 2012 09:00


Eget tema nr 10 Lek

152/365


Lego? Duplo? Cemento! 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 31 maj 2012 07:37


Urrkkk. Är aptrött. Hade ställt klockan på ringning strax före åtta men vaknade av att pigan kom in o surrade efter efterfesten. Glad som en lärka. Surrade o bubblade om nattens äventyr. 


Tyvärr förbyttes hennes glädje mot andra känslor innan morgonen hunnit så långt. Vill inte skriva om det här, just nu men hoppas det går bra för alla inblandade - och att Pigan kommer ur det med själen intakt. Hon är en stark tjej så det ska gå bra o har stöd av pojken sin. Det finns några människor på denna planet jag har lust att strypa för att de inte fattar ett jävla jota av hur andra mår o dessutom går ut i offentlighet o visar sin förbannade okunnighet. JÄVLA KÄRRING! O nä, mina ungar är inte inblandade i nåt själva utan bara indirekt. 

Stora styrkekramar skickas till alla det berör. 


Jaha. Tandläkaren om ett par timmar. Undrar om man ska försöka slå igen de gröna en liten stund till? Den här dagen kommer att bli jättejobbig om jag inte får sova. 

Go'Morron! 


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards