Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Kvasthilda - 2 september 2012 13:03


För!%&#&!%#&%&%!!!! Jag blir vansinnig. Varför i HELA HELVETET ska de göra sådär en fredag eftermiddag?? Jag har kommit på hundra saker som är FEL FEL FEL FEL med att de snott min tur på tisdag men som sagt. Vem fan ska man ringa till? Psf jobbar inte helger. Inte MINA Psf. Arbetsledaren lär säkert inte svara i telefonen - o vill fan inte prata med den skitstöveln i alla fall. Han pekar med hela armen i mitt fall. Har ringt sjuksrivna fd fackrepresentanter jag litar på för att få nån respons. Där funderades det om de gjort nån lokal jävla överenskommelse för ingenstans står det att vi ska köra bil, måste köra bil för att ta våra tåg. Ringde en annat-fackkille o han funderade o trodde att jag hade rätt i att lagd tur ligger. Det måste mycket till för att man ska ta en inritad tur - om turen ligger kvar. Provade ringa ett par till, den ena som vet o den andra som ska lära sig veta. Ingen av dem jobbar utan har frihelg o semester så där har man inte en chans. Det brinner liksom i knutarna. Det är som att ge en ask av den finaste belgiska choklad till nån men att ta den igen för att det kanske, kanske kan finnas mikroskopiska rester av jordgubbar i en av bitarna o i stället ge en påse Riscrisp från ÖB. Du får ta det här. Den belgiska ger jag till nån annan i stället. Kanske till den som skulle fått Riscrispen. O nu är det inte fel på riscrisp men det är ju inte samma sak som att avnjuta en god mörk choklad från Belgien med nån smarrig fyllning i. Eller för att jämföra med nåt annat. Om jag skulle fått en flaska god single malt whisky med kork, men i stället blev påslängd en kvarting Black Velvet.... Asså.... Det GÅR ju inte!

Nåja, nu är det bäst att ta itu med dagens skift. Ska ju ringa taxi. Fast jag har redan pratat med dem. "Vem ringer före arbetstid för att ordna med jobbrelaterade saker?" sa arbetsledaren. Tja JAG!! För att jag VILL VETA ATT DET FUNKAR. Grrr!%&#&!%#&%&%!!!!


irro · jobb
Av Kvasthilda - 2 september 2012 09:00


Tema nr 263 Skrovlig

246/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 2 september 2012 00:15


Eller gul.... O svårfångad. 




Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards