Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Kvasthilda - 4 september 2012 09:12


Äh, karens heter det. Men jag har försatt mig själv i karantän. Kraxande ringde jag upp personalfördelningen i morse o anmälde mig sjuk. Stoppade in armen under täcket, fy för bövelen vad kallt det var i sovrummet, säkert tjugo grader.... Nä, men lite varmare än ute i alla fall med fönstret öppet. För jag ljuger så bra. Eller inte. Världens sämsta pokerface. Det är jag det. Men kallt var det. 

Ringde upp arbetsledaren o kraxade än mer. Då fick jag minsann höra att han höll med mig i sak. Kanske han också fått en natts funderande. Eller så var det bara det att jag är sjuk, det hela gäller EN tur och nu är problemet löst så han kan låtsas. VILL ju inte tro det men fan vet. 

Undrar om det finns några skallebängpiller här? Måste undersöka det. Ryggsäcken kanske. Eller E-pigan. Annars måste jag skicka nån av ganeserna o köpa en ask. O jag SKA till Långträsk i morrn. Med tre timmars stopp i Boden. Hade ju planerat att ställa in väskan på Äntligen o ta en sväng runt stan för att äta lite o bara strosa i solskenet. Mowahahahahahaaaaa....... Får se hur fan det blir med den saken nu då. Men om jag slipper jobba kanske kroppen hämtar sig? Får göra det bästa av den här tråkiga sjukskrivningen o se till att det blir vila. Har ju fått mina fyra nästa JD Robb så jag har lite att läsa. Duntäcket o kudden lockar! 


Av Kvasthilda - 4 september 2012 09:00


Tema nr 153 Lamm

248/365


Narviks kirke.




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards