Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Kvasthilda - 25 februari 2014 17:36


Eller jo. Sprängfylld av liv har det varit. Junior ringde på förmiddagen o frågade om jag tänkt fara ut o handla nåt idag. Tja.... Måste ju i alla fall tanka bilen o det kan jag ju göra under dagen kanske. Han ville ha sällskap till affären. Han hade tänkt promenera men det har blåst nåt jävelusiskt idag o med risk för att mjölk o bröd skulle fara till Korpilombolo, tyckte han att jag kunde komma förbi honom o fara till affären sen. Tja. Vi har så sällan one-on-one-time, sonen o jag, så självklart. Funderade på att ringa efter Pigan o Lillklimpen också men det fick vara idag. Vi får ta det en annan dag. Däremot handlade jag lite åt dem. Bokrean har ju startat idag! O en Morbergbok fick följa med mig hem (79 pix endast idag - bokreans startdag), plus lite barnböcker. Tre "fröknar" var där med chefens kort o handlade också. De hade tagit en liten dragkärra - en korg med hjul o den var snart så full att den knappt gick att rubba. Men titta här! En sån tar vi. Vi tar hela serien. O de där! O kolla, Sune! O Barbie. O LEGO-böcker. O guvetvad :) "Ni skulle ha tagit en vagn..." 


 Men nu ska jag packa ryggan o bege mig till kusten igen. I ryggsäcken ligger en annan bok. En av J.D Robbs böcker om Eve och Roarke. Om det nu blir att läsa nåt. 

Av Kvasthilda - 25 februari 2014 09:00


Tema nr 345 Vem där?

56/365


-.




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards