Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 10 november 2019

Av Kvasthilda - 10 november 2019 22:39

Aaaarrrrrrrrgghhhh! Så jävla bra. Har precis sett färdigt senaste avsnittet av Så Mycket Bättre på TV4 Play (länken försvinner med tiden, men just nu finns programmet där). GES o EMD i samma program? O Miss Li på det?? Asså. Så jävla bra. Så bra. Så Mycket Bättre! 

Två pojkband? GES ett pojkband? Tja, kanske de var. Tolkningen av Dannys In The Club sa nåt åt det hållet :D 


Nästa vecka kommer Carola på besök, Niclas stannar kvar o Danny får nåt breakdown. Petra har dragit, men borde ju återkomma då hon är en av de tre grundartisterna som ska vara där? Eller nääää... Det är Petter, Uggla o Linda ju. Petra var bara där några dagar. Asch då. Gillar henne. O Uggla som ballade ur när han skulle göra en Jason-tolkning. Timbuk. Tu på det. Så kan det gå. Men GES. Vilka gubbar! O jättekul att se Snygg-Erik o Mattis på "Grå Gåsen-scenen". Snygg tolkning också. Har inte lyssnat så mycket på radion idag, även om den snurrat i köket, så jag har inte hört några av låtarna. De brukar gå på repeat i radion veckan efter. O den veckan börjar ju idag, så de kommer nog! 

Av Kvasthilda - 10 november 2019 19:54

Så är det dags igen. Måste försöka klura ut lite nya teman till 365an. Administratörerna börjar vandra runt i bloggarna och Insta-kontona nu i november inför nästa års teman o kollar av deltagarnas egna teman - som bygger grunden för nästa år. Hänger förmodligen på igen. Det är det enda som håller den här bloggen nårgorlunda levande, även om det blir kris o panik i slutet av varje månad för att jag ska få in alla mina terman under rätt månadsskifte. Temana har inte varit jätteenkla i år. Några "enkla" har jag sparat och det lär nog bli tillbakablickar på året som gått, för att fylla ut ända in i kalket, dvs fram till den 31a december som alla andra år. 


Åsså är det ju Fars Dag idag. Pappsens alldeles egna dag. Ringde min pappi men det är svårt att prata med honom för han hör så dåligt. Man får liksom upprepa sig. Upprepa sig sa jag. Upprepa! OK, you got that. Sonen (vår) hade köpt tårta o annat åt gubben som, som vanligt haft besök av Lillebror o Golfbror med respektive. Sa att jag hade definitivt kommit o druckit kaffe om jag bott lite närmare. "Flytta närmare" var hans svar på det :D Blir så småningom, men



1. Det blir inte nog nära.

o

2. Den dagen lever nog inte Farsgubben längre :( 


Nåja, det är då det. Klura lite 365-or då. O sen ska jag se Så Mycket Bättre. Fick inte igång teven igår. Vet inte vad som är fel. Nåt knas med ComHem? Finns forfarande inga kanaler på vår teve. Bah. 

Av Kvasthilda - 10 november 2019 09:00


Tema nr 323 Uppe på en kulle

314/365


... ligger Ankenes kirke.



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards