Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 december 2021

Av Kvasthilda - 7 december 2021 22:21

Bara ett första inlägg för att dra igång kategorin. Som alltid kommer mina inlägg att se ut som så: 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

  

Tema nr x abcdef

1/365


{blablabla (text om sådan finns).}


{Foto :)} 

Temalista 
(länken ovan ändras till aktuell lista när den är publicerad)


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2022 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 7 december 2021 21:35

Jag är lite taggad, trots allt. Har anmält mig till nästa års 365a. Igen. Har hoppat av två år på raken, men nu känner jag att det kanske blir skoj att få vara med igen. Temalistan känns helt OK och jag har redan sett några temabilder framför mig. Sen återstår det att se om omikron ställer till det mer. Det är ju mer en förkylning än nåt annat, men Norge stängde gränserna igen så vi är fortfarande förpassade till att vara innanför grindarna när vi kommer till Narvik. Tappar såååå många fototillfällen där. Blir inte alls samma sak på hemmaplan, i Kiruna. 

Hoppas verkligen att det släpper till sommaren. Jag som hade hoppats få gå o julshoppa i Narvik. Det finns så vansinnigt mycket skoj att titta på där! Butiker vi inte har. Nilles, Overia, KID, Kremmerhuset, Skeidar, Søstrene Grene och en massa andra. 

Nåja. Ska kika igenom 365-listan igen och se vad mer de har. Skummade bara igenom första delen häromdagen. Ska lägga in listan i bloggen - fast den postas ju inte förrän strax efter midnatt till 1 januari. Kika om de har fått loggan för nästa år och fixa ett grundinlägg att kopiera. Spännande. Faktiskt! 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards