Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 3 februari 2021

Av Kvasthilda - 3 februari 2021 16:57

Jag blir gaaaaalen. Endera är datorn övertrött - inget förvånar mig i det fallet - eller så är det verkligen dags att beställa ett nytt tangentbord - inte heller nåt konstigt. Har inga bokstäver, knapparna är tröga. Men vad som irriterar mig mest av allt - är att det tar X antal sekunder för datorn att svara på tangenterna så nåt är überknas. 

O jag måste komma på vad jag ska fota/använda till 365an. Jag har inte tänkt kasta in handduken, men fick inte ihop de sista bilderna till månadsskiftet. Jobb, jobb, jobb. Den här veckan har varit totalt hysterisk. Nä, senaste en o en halv vecka. Inte slut än. I morgon har jag en V-dag. Dvs ledig. Men jag har haft B-vecka o den har varit VIDRIG med alla skitskift jag undvek som pesten under GC-tiden. SÖM lät oss önska och jag önskade bort alla skift som började mellan 22-06. O det är precis de skiften jag haft nu - hela förra veckan, hela helgen och skulle haft igår. Ett tåg inställt. På fredag är det dags igen. 04.33 Huff. Jag är ingen bagare. Orkar inte. Eller tja. Man tragglar sig igenom skiten ändå. Men jag har mardrömmar inför fredag, för får jag inte sova natten till fredag kommer min dag att bli ett rent håvete. Normalt sett kör man upp o kan sen bara dö, sova, slappa, åka bakhytt - eller hålla föraren sällskap om de så vill. Men inte på fredag. Nä. Då ska jag köra hem tåget igen. Blä. 

Nä, måste leta nytt tangentbord. Så får det bli. Hejpa! 

Av Kvasthilda - 3 februari 2021 09:00


Tema nr 205 Moderskärlek

34/365


-.



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2021 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards