Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 3 oktober 2023

Av Kvasthilda - 3 oktober 2023 09:00


Tema nr 276 Stilfullt

276/365


Nä, lugn i stormen. Snön har inte kommit och isen har inte lagt sig. Än. Dock har flera av mina vänner delat bilder på Facebook för tio dagar sen, med ett och annat meddelande "inristat" på frontrutan av bilen - i nattfrostisen... Lite snö har kommit och gått. Eller lite o lite. En jädra massa ramlade ner för nån vecka sen, men försvann inom ett par dagar. Hann dock ställa till en hel del med fel däck på bilar osv... Eventuellt har ny snö hunnit falla när detta till slut publiceras. (Har flyttat inlägget ett par gånger) 


Bilden här är från i mars. Letade febrilt om jag delat den i något annat tema, men nä. Då får det bli stilfullt av den. Älskar den här utsikten. Inte alltid man ser Sarek, då det ofta ligger dimmor och dis mellan Vaikijaure utanför Jokkmokk och fjällen i fjärran. Jag var nära att passera den här dagen också, men insåg att bromsarna fungerade så jag svängde in på rastplatsen vid sjön för att skjuta av några bilder. 



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2023 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2023 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards