Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Kvasthilda - 13 januari 2010 23:29


Som vanligt fick jag bläddra bland fotona för att hitta en bild. Neo är bortrest med matte så nån ny bild kunde jag inte ta på honom. Har marsvinen hemma, men de är inte alltid så lättflirtade, även om jag har ett par sköna bilder på Aladdin. Nej, det får bli älgen. Inte vår kvartersälg från julveckan, utan en vi stötte på i skogarna för ett par somrar sen.




Torsdagsfoto




Av Kvasthilda - 13 januari 2010 09:00


Tema nr 232 Randig

14/365


Jag köpte en bukett vita tulpaner efter jul. Ibland längtar jag efter färska blommor och tulpaner.... Vem älskar inte tulpaner? Efter allt julstök och rött, känns det fräscht med enkla vita tulpaner i en vas.
Om man väljer en annan färg än vit kan man se den fina ådringen i kronbladen tydligare. De är verkligen randiga! I min första andra lägenhet hade jag ofta tulpaner i vas på köksbordet. Ibland smet jag ut på natten och plockade i rabatten utanför huset... Ett år var det skira, flikiga tulpaner i en rosa-orange färg. Mycket vackra.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2010 hos akson




Av Kvasthilda - 13 januari 2010 05:51


Skit o pannkaka.

Får se hur mycket tid det blir till lunch idag nu. Ska ha med ett extra jävla lok till kos. Om verksta'n skickar det. O mitt lok o vagnar har inte kommit från narvik/björkis än. *suck* För själva kopplingen av lok o vagnar spelar det ingen roll, men jag behöver hjälp att backa emot vagnarna. Blir en herrans massa extra metrar att hålla reda på. Hoppas verksta'n sätter klart i transport. Jävla bängel. Hade gärna tagit en enkel tripp till o från kos. Genomgående. Jojooooooooo.

OK, det skramlar nog in nu, tror jag. Fast verksta'n har inte börjat jobba än. Vissa börjar inte förrän sju.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards