Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Kvasthilda - 14 april 2013 13:25


Så var det søndag igen. Sitter o væntar på att mitt tåg ska bli ferdigvisitert så jag får åka hem. Kom till hotellet inatt. En timme tidig ungefær o gick rakt in i en vægg nær jag klev genom dørren till hotellrummet. Satan i gatan vad varmt det var. Termostaten stod på høgsta læget. ÆCKLIGT!

Drog ner den o øppnade fønstret på vid gavel - nåja så mycket det då går att øppna de dær fønstren... Vilket ær typ en halv decimeter. Sen ska ju gardinerna dras før før att få lite mørkt o de sitter så næra kanten att det inte går att øppna mer. Å andra sidan vill man inte ha mer øppet æn så ut mot gatan. Framfør allt en natt mot søndag. Fullt kalas på By1. Får alltid nåt av de dær rummen nær jag kommer med sena tågen.

Fick mess från Mia. Maken o hon har varit på Fjærilshuset. Dær ær det också varmt. Længesen jag sett Maken i kortærmad skjorta. Lyckliga han som ætit god mat. Mia o Carina har som vanligt tagit god hand om honom. Sjælv åt jag omelett på prinskorv jag letade fram i frysen. Mindes att jag sett ett paket længst in på en hylla o tog fram det. Alltid lika fascinerande att se isansamlingarna inuti helt stængda førpackningar. O korven smakade asgam. Skit. Gammal frysmat. *blech*

Apropå tjejjor ja. Mina samlarvænner har gjort just det - samlats. Hos en tjej i Piteå før en helgs samvaro. Oj vad kul. Lite galenskaper, klædbyten, dockkøp, skoteråkning o vinpimplande :) Hade varit skoj att få vara med! Men de bestæmde ju att lægga den under min jobbhelg o då ær det oooomøøjlii't.

Næ. Dags att røra på dø'køttet.


Av Kvasthilda - 14 april 2013 09:00


Tema nr 48 Duo

104/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013



Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards