Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 11 november 2017

stop-p

Av Kvasthilda - 11 november 2017 14:50

Det är väl en smaksak. Hur man stavar stopp? Fast i mitt fall tog det ju stopp. Har ingen bild idag. Dags att leta i arkiven igen. Mobilen ligger intill mig i väntan på eventuellt samtal. Börjar jobba om fem minuter. Skulle ju ha gubben med mig till Narvik idag, men tåget är ju inställt... Undrar om LS visste det, då han inte skrev nåt hyttillstånd? 

Går o väntar på att Rusta ska fylla hyllorna. Facebookgruppen väntar med spänning. En del kul o en hel del okul. 

Måste ge mig ut i pokéa lite. Vill inte missa dagsstreaket. Dag fem idag tror jag. Blir jag inte utringd kanske jag tar det kring midnatt så kan jag ta två på en gång :D Det verkar som om intresset för spelet har minskat med snömängden. Har varit på fyra legendarraider - o fått EN. Skithund,. Simon har enligt uppgift fått 6 av 6. Jag hade ju gärna tagit min tredje. Den var nog en hundring. Den jag fick var långt under 80. Skithundar. Lätt att få ner, omöjlig att fånga. O än mer omöjlig när man inte far på nån raid. O får ingen Mewtwo-invite heller. Vilket givetvis hänger ihop med antalet raider man går på. Ingen i Kiruna fick nån invite den här gången. Får hoppas de (Niantic) fortsätter med det till sommaren. Men varför de släpper nya generationer mitt i vintern? Varför? Bättre att göra det under sommaren. Nåja. Det är väl sommar nånstans i världen. Fast Japan ligger ju nånstans på jordens midja. *bah* 

Nä, ska väl göra ett arkivdyk då. Kanske äta nåt. O hålla tummarna att alla som jobbar faktiskt gör det. Puss på er! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Torsdag 25 april 09:00


  Tema nr 91 Genomgående 116/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Onsdag 24 april 09:00


  Tema nr 97 Guldvatten 115/366   Nå. Det som kallas guldvatten skulle försvinna i de här vattenmassorna.Samma utsikt som igår o jag tänkte lägga två bilder i samma inlägg, tills jag kom ihåg temat guldvatten. Det fick då bli denna bild med s...

Av Kvasthilda - Tisdag 23 april 09:00


  Tema nr 103 Havsutsikt 114/366   ... fast vi brukar säga "vår kontorsutsikt". Vårt rullande kontor har en fantastisk utsikt över Rombaksfjorden.      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan in...

Av Kvasthilda - Måndag 22 april 09:00


  Tema nr 205 Norrsken 113/366   Ett oerhört suddigt iPhonefoto under devisen "de bästa bilderna - är de som tas".      Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om in...

Av Kvasthilda - Söndag 21 april 09:00


  Tema nr 273 Skymning 112/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards