Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 20 februari 2022

Av Kvasthilda - 20 februari 2022 11:29

Fick besök igår kväll så jag missade hela Mello. Attans. Hade ju velat höra hela Bagges bidrag. Nu kan jag inte alls då han gick direkt till final. När går finalen? Troligtvis den helgen när jag sover på ett tåg. Huff. Konstigt melloår i år.

Men jo! Den ligger på SvtPlay till måndag. Ska klicka mig dit direkt. 

I Skåne knoppar snödroppar och träd. Här snöar det. O fan vet när vi får se knoppar i år, så'na kopiösa mängder snö vi fått hittills i vinter. Tar tid innan det smälter och tinar bort. Fast å andra sidan går det lika ofantligt fort varenda år så man borde inte vara förvånad. Hoppas bara på lite bakslag i år. Inte snö till midsommar. Å andra sidan igen har jag semester i juni så jag missar hela knoppningsperioden här. Nåja. Det är vad det är. 

Av Kvasthilda - 20 februari 2022 09:00


Eget tema nr 9 Klocktorn

51/365


Klocktornet får hänga ihop med kyrkan. Tänkte ta "konstiga takvinklar" på denna, men äh. Finns fler tillfällen att hitta så'na. Bättre att klocktornet hänger ihop med vår stadskyrka. 



Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2022 

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards