Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Ordlös Onsdag - Rester

Av Kvasthilda - 6 januari 2010 22:11



Ordlös Onsdag

 
 
Maria

Maria

6 januari 2010 23:20

Hahaha de resterna var bra... Godis är gott!!! Speciellt choklad...

http://minaordminabilder.wordpress.com

 
Mona

Mona

7 januari 2010 06:32

Här det festats!!!

http://fotoentusiastenfotoblogg.blogg.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

7 januari 2010 09:58

Jag har själv en Alladin-ask här. För att det inte skulle bli så tungt för mig lämnade jag kvar asken jag fick i julklapp och fick pengar av pappa att köpa en ny. Har tänkt att jag skall försöka "sansa mig" och bara ta på helgen, ev. fredag/lördag. Men jag tog ett par igår då det ju var helg mitt i veckan. Men att "sansa sig" över något som är så gott är minsann inte lätt. Toblerone är inte dumt det heller.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kvasthilda

7 januari 2010 10:36

Men så tråkigt att vara sansad Tintin ;-) Fast jag gör som du, vilket för att jag ofta blir utan i slutänden!
Vad klokt av pappa att skicka pengar i stället för en tung ask. Inget färdgodis där då? Asken har ju blivit lättare under resans gång ;)

Maria o Mona, choklad är fantastiskt :-))

 
Xini Björnmamman Does Thailand

Xini Björnmamman Does Thailand

7 januari 2010 14:39

Nämen, nu blev jag sugen på lite choklad ;)
Fina rester.
Ha det så gott!
Xini Björnmamman

http://xini007.blogspot.com

 
Lissen

Lissen

7 januari 2010 18:42

Känner igen sådana här rester. Har blivit lite för många hos mej! Ha det gott!

http://lissento.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Lördag 11 maj 10:55

Lördag morgon, sista dagen för ESC-veckan. Galenskaperna avlöser varann. Petra Mede gör ett kanonjobb. Superproffs. Men, det blir sen, nu är det kryss på agendan.    Vi började dagen med en melodi till ett barn, inspelad för sjuttio år sen, O Mio...

Av Kvasthilda - Fredag 10 maj 09:00


  Eget tema nr 25 Rivningskåk 131/366   Fotat bara för ett par dagar sen. Maskinerna äter sig in i husen och orsaken till detta syns i fonden. Kvar blir bara brädhögar av hundraåriga byggnader som varit hem åt många familjer genom åren. Med f...

Av Kvasthilda - Torsdag 9 maj 09:00


  Tema nr 366 Övervakar 130/366   Mjo. Måste hålla koll på mitt tåg, även om jag inte sitter på det rent fysiskt. Bromsarna ligger till och det finns spänning, så det står säkert. Det vi ser genom fönstren här är inte ens ena lokhalvan. Fatta...

Av Kvasthilda - Onsdag 8 maj 09:00


  Tema nr 117 Här väntar vi på... 129/366   ..en tom stol kanske vill ha nån som sitter på den. Jag, i min tur väntar här på att en växel ska fixas så jag kan komma mig ner till Narvik. Visade sig inte vara helt enkelt.  Men framför allt vä...

Av Kvasthilda - Tisdag 7 maj 09:00


  Tema nr 159 Knolling 128/366   Knolling är ett ord jag inte kommit i kontakt med tidigare och googlade lite för inspiration och insåg att det ju är precis det jag gör när jag fotograferar mina dockor för arkiven. Jag lägger ut docka, kläder...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards