Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

lucky monday?

Av Kvasthilda - 25 januari 2010 11:57


Eller va? Slapp gå ut och jobba inatt. Har sovit som en baby hela efternatten och en stor del av morgonen. Ska ut på stan idag och det känns inte så lockande när jag ser ut genom fönstret. Ser kallllllttttttt ut. Frostvita träd. Hela världen ser vit ut just nu. Kanske tar kameran med mig. Eller E-pigans. Lite smidigare... Så bökigt med den där stora systemkameran! Behöver en egen liten titt-o-klick. Fast jag tror en ny systemkamera står över den på önskelistan. Jaja.. ett fall för Frost, eeehh, framtiden.


 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

25 januari 2010 15:16

Här i västra Gästrikland är det mulet och -4 grader. Älskar min systemkamera som jag köpte i slutet av oktober 2007 men tycker om att komplettera med en kompaktkamera också. Köper ev. en till LITEN snart också och med generös batteritid./Frost ja... kanske meteorologen är i farten. Någon heter/hette väl David Frost också och något program (tror jag) som hette Gubben Frost & Farbror Storm eller nåt./Skönt när man får sova riktigt ordentligt. Önskar dig flera "Babynätter". Kram

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

25 januari 2010 22:32

Har haft en systemkamera med olika linser och objektiv. Blev bara för krångligt, tycker jag. De där spontanbilderna blev ju inget av. Motivet hann försvinna innan jag hann få upp allt på plats.

Den lilla digitalkameran er inte samma kvalité, men jag föredra ändå den numera. Hur som helst, dina foton njuter jag alltid av att titta på.
Varmaste kramar!

http://lambergsfrua.blogglatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Söndag 28 april 09:00


  Eget tema nr 21 Borst 119/366   Försökte komma på något fiffigt tema till den här gula mockajunken. Det är en spårsnöröjare som tappat ett av sina borst intill ett spår på en bangård och jag kunde inte låta bli att ta en bild. Solgult o gra...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:53


Mmm. I väntan på?rå:

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:35


Ahh. Bloggen är tillbaks. Den låg nere igår och så även idag på morgonen. Jag befinner mig på en plats där kryssblogg inte låter sig göras. H A D E kunnat ta med mig Lapptoppen men det blev så hastigt och lustigt och den var inte det enda jag ?kunde...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 09:00


  Eget tema nr 20 Tussilago 118/366         Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Fredag 26 april 09:00


  Tema nr 3 Alldeles nyss 117/366   ... klev jag ur mitt lok och lämnade det för lossning av det jag för dagen hade med mig i vagnarna.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommenter...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards