Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 27 november 2016

Av Kvasthilda - 27 november 2016 12:03

Fy sjutton vad tråkigt det är när man inte kan ha familjen omkring sig när man vill. Det ska styras från alla andra håll hela tiden. Men jag ställer mig inte emellan utan de får göra som de vill - eller som nån vill, vare sig det är de själva eller nån annan som styr. Tänker inte vara den som stökar med det liv de har, hur ont det än gör ibland. Känns lite trist när vår familj inte räknas bara. 

Av Kvasthilda - 27 november 2016 09:00


Tema nr 130 Ingen aning

332/366


Nä. Jag har faktiskt ingen aning om jag ror iland en fotokalender i år. Ska göra ett försök i alla fall. Idag är det första advent och många har nog hunnit tända första ljuset. Jag brukar ju tjuvstarta kalendern om första dagen i advent infaller före den första december. Ni får se om nån timme hur det ser ut... Om eller vad det blir. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 27 november 2016 01:05

Åhh, underbar dag i Så mycket bättre. Har än en gång glömt att det faktiskt går på teven nån gång under lördagkvällen så jag har just avlutat en session med Tv4Play. Funkar utmärkt det också. Dannys dag. Fina Danny. O vilka underbara tolkningar. Visa magen! Hahahahaaaa! Skrattar så jag dör. Åsså gjorde han den till sin egen låt. Magnus. Det brinner i bröstet. Så jävla coolt. Visa magen! Hahahahhahaa.

Har jour en dryg timme till men det ska väl mycket till om man blir utringd eftersom jag har en tur i morgon också. De kan ju rent krasst ta ut nån annan att köra min tur om de ringer mig, men det går inga fler tåg just nu som passar på mig så jag kan nog med gott samvete krypa under täcket o sova. *nickar* 

G'Natt dårå! 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards