Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 19 december 2018

Av Kvasthilda - 19 december 2018 23:15

Ringde på em o friskskrev mig inför morgondagen o fick veta att mitt tåg är inställt. NEJ!!!! Enda dagen jag absolut ville åka till Narvik den här veckan. Lite sistaminutenshopping jag hade hoppats på. Skit. 

Vi for o raidade den nya bossen när pigan slutade jobbet. Fick den inte. Förstås. Det sägs att den är skitenkel att ta ner o fånga men min var då aggresiv som fan. Nåja. Som vanligt då. På't igen en annan gång. 

Hemkommen nu från taxiverksamhet. Dotra fick skjuts till jobbet till em.-skiftet, då hennes bil stod på hälsan. Vi pratade om det o att deras mess brukar komma fem minuter innan de stänger. Typ. 14.01 kom hennes sms att bilen var klar. Joråsåatt.... Hämtade henne sen o körde henne till hälsan. Hon har monterat elmotor-värmare. Välbehövligt i vinterkylan. 

O försäkringsbolaget har hört av sig. Jag får en OK slant för min lilla pärla. JÄVLA SKIT. Jag vill byta bil, men på MINA villkor. Inte för att nån annan inte kan stanna i tid o rumphugger andras plåtburkar. Slanten räcker inte till att köpa nåt nytt, eller ens gammalt, men det är en bit på vägen. 

Nä. Om man skulle krypa i säng då o hoppas på en ickerepris av den förra. 

Av Kvasthilda - 19 december 2018 10:15

Vilken natt man haft. BAH. Har knappt sovit. Tillbringat delar av den på tossi... Kvart i fyra i morse började jag fundera på om det ens skulle kunna bli nåt jobb idag. Nope. Sjukskrivning. Gick o la mig o sov, o vaknade för en stund sen. Mår betydligt bättre. Får se vad dagen har att bjuda då. 

Av Kvasthilda - 19 december 2018 09:00


Tema nr 229 Ritning

353/365


Byggritningar kan vara bra att ha - även för små byggen som LEGO-figurer från "Slimebags".



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2018

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards