Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

kvällsjobb

Av Kvasthilda - 15 juni 2009 15:26


Börjar jobba 17.11 idag. Slutar strax före 12 inatt. Svappa-tur. Sköna skift. Ska åka med en av insarna idag - och tre veckor framåt. Till semestern. Kanon! Han råkar dessutom vara en av mina grannar. O snygg som fan. Våra insar har äntligen tid att åka med oss. De har kört JTF-utbildning i flera veckor så vi har varit utan handledare, nej haft för få. Just nu tror jag vi är lika många elever som handledare (som inte har semester). Hoppas det. Vill inte dela mina turer. Vi får nog lite praktik som det är. Bättre att få ett flyt genom hela turen, snarare än att behöva byta efter halva trippen. Jäkligt irriterande. Jag lär mig aldrig banan. Fast nu ska vi alltså till Svappavaara. Måndag o tisdag. Onsdag nolldag (ledig). Torsdag, en hysterisk mastodonttripp till Narvik. Börjar 08.13 o slutar 04.40 eller nåt fredag morgon... Många kvartstidstimmar i Narvik. Lördag Björkliden. Söndag Svappavaara.

Nästa veckas schema får jag idag.

Måste fixa ett synintyg till körkortstillståndet också.


 
 
Tant Alexandra

Tant Alexandra

15 juni 2009 16:02

Nej nej nej, se inte filmen innan du läser boken. Det får du bara inte. Gå in på närmsta bokhandel och införskaffa dig den i pocket. Dagens råd, tro mig!

http://tantalexandra.bloggagratis.se

 
Dante

Dante

15 juni 2009 18:26

Ja, det är sant -död åt jante! ;)

Vilket jäkla megapass där i slutet av veckan! Då får du packa ett gäng fikakorgar!

På tal om Björkliden -såg Pistvakt häromdagen. Tänkte på dig då.. hehe

http://dante.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

15 juni 2009 20:00

Hinner inte med!!! Bilder, Kiruna kyrka, Harry Potter-filmen, ditt liv - jag vill hinna läsa och kommenterar!! Gaaah!! :-) Bara så du vet...

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kvasthilda

15 juni 2009 22:54

Hahhahaaa. Underbara, underbara Gladan :-)) Kommentera när du hinner. Att jag lider av skrivklåda och har sådär en miljon bilder jag prompt måste visa upp fyrahundratrettiosex gånger om da'n kan ju inte du rå för.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:53


Mmm. I väntan på?rå:

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 10:35


Ahh. Bloggen är tillbaks. Den låg nere igår och så även idag på morgonen. Jag befinner mig på en plats där kryssblogg inte låter sig göras. H A D E kunnat ta med mig Lapptoppen men det blev så hastigt och lustigt och den var inte det enda jag ?kunde...

Av Kvasthilda - Lördag 27 april 09:00


  Eget tema nr 20 Tussilago 118/366         Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Fredag 26 april 09:00


  Tema nr 3 Alldeles nyss 117/366   ... klev jag ur mitt lok och lämnade det för lossning av det jag för dagen hade med mig i vagnarna.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommenter...

Av Kvasthilda - Torsdag 25 april 09:00


  Tema nr 91 Genomgående 116/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards