Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

ett litet brev :-)

Av Kvasthilda - 23 juni 2009 15:23


... kom med posten - igår. Fick det idag! Har ju jobbat gu'bevars :-)

Tack till underbara Eva :-) Halsbandet är jättefint!

Tusen och Tusen tack :-)) Det kommer att bli jättefint mot min (icke-)solbränna i sommar.

Kramar & Tack


 
 
Eva

Eva

23 juni 2009 16:50

Vad kul att du tycker om halsbandet. Då vann rätt person :). Jag har ett likadant och tycker jätte mycket om det. Det passar till alla kläder eftersom det är så neutralt.

Jasså, E-pigan tyckte inte om bilden på spindeln ;-). Usch, att man kan vara så rädd för något så litet.

Tack för kommentarerna om bilderna. Man är ju bara amatör, men jag fotar det jag tycker är fint och sen kan bliderna bli lite hur som helst :). Just gamla bruk är kul att fota eftersom det blir så vackert.

Ha det så bra.

http://www.gruddelin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Söndag 26 maj 14:45

Den här bloggen får bara fler och fler fel. Nu går det inte att länka nånting heller. Man kopierar länken, markerar var man vill ha den, popupfönstret öppnar, man klistrar in länken och sparar. O nä. Ingen länk finns. Ska man nu behöva sitta med html...

Av Kvasthilda - Söndag 26 maj 09:00


  Tema nr 263 Ser inte skogen för bara träd 147/366   Skir försommargrönska.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Lördag 25 maj 11:00

Ahh. Här såg jag fram emot en lördagstimme med Anna Charlotta, o så sitter Annika vid rodret och styr oss genom sina vilda vatten i stället, fast med ACs karta. Med tanke på musiken och uppgifterna lät det som ACs kryss, men i sedvanlig ordning kände...

Av Kvasthilda - Lördag 25 maj 09:00


  Eget tema nr 26 Färger jag blir glad av 146/366   Jag bara älskar vår vackra regnbågsvagn!    Här har den sällskap av en himlakropp. Fullmånen hänger i tråden ovanför :)        Tyvärr finns det personer som blir väldigt provo...

Av Kvasthilda - Fredag 24 maj 09:00


  Tema nr 248 Rinnande 145/366   Det har blivit en del "samlande" av bäckfåror de senaste jobbveckorna. Vi har ju X antal bäckar som kommer ner från fjällen omkring oss på sin väg ner till Torneträsk och de varierar enormt i storlek och vidd....

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards