Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 18 oktober 2017

Av Kvasthilda - 18 oktober 2017 13:08

Tiden lider o vi med den... Eller? Lyssnat en stund på radion o hörde om en polis i stan som antagit en utmaning. De gjorde den extra jobbig just för honom. Det skulle göras 60 vändor upp o ner för Loussabacken - under två månader? Två veckor? Åsså med tillägget, är det möjligt att slutföra under 20 timmar? O den lilla utmaningen kunde han inte låta bli o därför har den här killen vandrat backen upp o backen ner, backen upp o backen ner, sedan midnatt... Skulle ha varit natten mot måndag när jag var där o traskade.... Hahahhhaaa. Gick lite fel i backen när jag skulle till gymmet o fick mig en rejäl promenad i backen - i stället för att bara fortsätta rakt fram i femtiotalet meter till... 

Hörde nåt annat på radion inatt som just nu avhandlas av Lotta med en annan polis. De har sprängt en bomb utanför Helsingsborgs polishusentré, som gjorde att varenda ruta blåstes ut på huset mitt emot. Vafan?? Ska Helsingborg bli det nya Malmö? Är skåningarna helt galna? Störstebror o svägerskan ska flytta hem när hans pension går igenom. O de kommer att flytta till Skåne. Det är där flickorna o deras familjer bor. O svägerskan kommer från Helsingborg. Fast hennes föräldrar var från Norge. 

Nya ex-raidpass har skickats ut från Niantic också. Jag har inget fått. Ser ut som att alla som fick på Matto senast fick ett nu också. Fortfarande bara "test"-raider men ändå. Hade ju varit kul att få den där monsterkatten. Fast det är på fredag o då kan jag inte ändå. Är förmodligen i stugan vid det laget. 

O hur de nu kan lägga en raid på fyrtiofem minuter vid lunchtid på en fredag? Är det just för att det ÄR lunchtid? 12-12.45 den här gången. Inte en timme som sist. Jaja. Får se om de släpper honom fritt i raider senare. *suck* 

Av Kvasthilda - 18 oktober 2017 09:00


Tema nr 148 Höststilleben

291/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards