Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 23 oktober 2017

Av Kvasthilda - 23 oktober 2017 17:53

umen.... Det var min inloggningskod idag. Kommer att tänka på min tremänning. Undrar hur det går i förundersökningar o rättegång i hennes fall? Usch. 

Sitter i kuren i Vaskivouri o fördriver tid. Har gjort en E-kurs vi är tvungna att avsluta den här veckan. Delar så självklara att det är vansinne att de ens behöver tas upp, annat så fånigt så det skär i tänderna. Men det är svårt att dela upp arbetsplatser på flera olika o ha olika policys på olika ställen. Funkar liksom inte riktigt. 

Fullt schema den här veckan. När jag skulle till jobbet insåg jag att jag var utan handskar. De ligger i skuffen på min bil - som vid det tillfället befann sig på samma ställe jag ska till. Hjälpte ju föga då det är olika ställen - på samma ställe. Tur nog är handskar nåt vi kan förse oss med utan fjorton kopior på rekor o annat. Det är bara att hämta. Tog en större storlek än den jag använder o funderar hur fan de är sydda. Kan inte påminna mig att handskarna jag hade var mindre än de här, men jag gick upp en storlek då "min" var slut o de funkar också... Mysko. Arbetshandskar kan inte vara för stora för då är risken att de fastnar när vi bänglar med vagnar o koppel o annat. 

Nåja. Några timmar kvar innan man vänder hemåt igen. Mat närmast på schemat.  

Av Kvasthilda - 23 oktober 2017 09:00


Tema nr 347 Vinklad

296/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2017

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards