Kvasthildas Malmdamm

Direktlänk till inlägg 16 december 2018

ho oh ho

Av Kvasthilda - 16 december 2018 23:45

Hela dagen har gått till att slå in paket. Däremellan lite glöggeri, sopperi, besök av diverse släkt och vänner och en o annan pokéraid. Nu ska jag sätta mig för att se om jag lyckas se färdigt Guardians of the Galaxy del 2. Har försökt i två kvällar/nätter nu men blivit så ofantligt trött att jag somnat mitt i nån scen. Borde inte vara mer än en tredjedel kvar nu o det borde jag alltså fixa ikväll. Ehh. Inatt. 

Blä. Glöggen har kallnat. Tog ett vågat steg o öppnade en Ernst. Ni vet, den där som exploderar. O var är alla Morberg-glögg i år? Har inte sett en enda i Kirunabutikerna i år. Inte en. Det finns de som druckit Morbergs glögg o alla kan ju inte ha sparat den från förra året. Gjorde ett djupdyk i källaren för att se om en flaska gömt sig nånstans men no such luck. Måste väl göra ett besök på systemet o se vad de har. Säkert slut allting, vid det här laget. Nå, det visar sig.

Nu, ut i galaxernas djup. Hejpa! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kvasthilda - Måndag 18 mars 09:00


  Eget tema nr 14 Fräknar 78/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Söndag 17 mars 09:00


  Eget tema nr 13 Flätor 77/366   -.     Temalista     ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ 365 Foton 2024  Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat. ...

Av Kvasthilda - Lördag 16 mars 11:00

Anna Charlotta. Du är en pärla. Tydliga trådar. Finurliga frågor. Även med blindledsagning genom kryssplanen blir det inte för mycket. Tack.  Annika fick rätta sitt facit med den där melloblundern förra veckan. 1976 var det inställt för att Sverige...

Av Kvasthilda - Lördag 16 mars 09:49

Det är en liten paus i 365an. Måste fixa lite nya temafoton, eller teman till foton. I sedvanlig ordning. Har varit lite upptagen de senaste veckorna, så har inte funnits mycket tid över. Gårdagen hade kunnat fylla på fotobanken lite också, då jag va...

Av Kvasthilda - Lördag 16 mars 09:00

  Tema nr 127 I svarvitt 76/366   Barbie fyllde 65 häromveckan och Mattel skapade ett par dockor för att fira detta. Jag köpte Brooklyn, den svarta versionen.  Barbie bär en klänning i svartvita ränder, för att koppla till hennes första b...

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards