Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 2 mars 2020

Av Kvasthilda - 2 mars 2020 22:36

Är helt slut. Går på ångor här. O knappt det ens. Så trött. Tror jag sov två timmar inatt och en timme mellan tågen i Narvik. For till pigan med pizza efter jobbet och det föll i god jord hos den lille bråkmakaren som testar sin mors humör så mycket det bara går. Han kikade på en ny serie de sett på fritid och ville visa mig. La mig bredvid honom i soffan o kikade på intro-scenerna. Sen gick han till sin mor o sa nåt - o jag somnade. Vaknade till av att jag snarkade. Hopplöst. Vi for o raidade en Venusaur åt Ongen o sen blev det hemåt. Sitter nu o kikar på en turkisk Netflix-serie. Bestämde mig för att köra den på originalspråket. Kanske ser den på engelska senare. Orkar inte med dubbade scener bara. Men lite lättare att förstå engelska än turkiska... 

Nu ska jag krypa under täcket. Har nolldag i morrn. Får sova tills jag vaknar. För egen maskin. 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards