Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 8 mars 2020

Av Kvasthilda - 8 mars 2020 13:30

Kissen då. Ställde in en kassa med grejer som ska till stugan i sovrummet och stängde dörre och började med annat. Tur att jag inte drog iväg hemifrån... Hörde att nåt skramlade till o funderade vad som ramlade... Inget i köket. Inte i hallen. Men var? Spökade det i sovrummet? Öppnade dörren och uppe på vapenskåpet stod en ledsen kisse och jamade. MATTE. Du stängde dörren! Hon kan öppna den utifrån, men inte inifrån, eftersom det inte finns nåt att klättra på så hon kommer åt handtaget. Tyra hoppade på handtaget så henne var det aldrig problem att stänga vare sig ute eller inne. Den här knallkorken går på byrån o trycker ner handtaget så hon går inte att stänga ute. 

Liten gumma då. Har hänt förr. Måste försöka komma ihåg att trippelkolla innan jag far på jobbet så jag inte stänger in henne i sovrummet. Eller så får jag helt enkelt lämna dörren på glänt. 

O nu har hon gått på lådan känner jag. *kräk* Hon är värdelös på att gräva över. 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards