Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 3 mars 2020

Av Kvasthilda - 3 mars 2020 23:27

Sitter o lyssnar på Karlavagnen och det är vida hopp mellan alla olika huvudbeklädnader. Från hattar till hijaber. Färger, mönster, modeller. Tidigare idag har det handlat om tvättstugor och vad som sker i våra svenska tvättstugor. Fullskaliga krig och kärleksdraman. Intressant dag. Själv har jag varit utan mössa idag. Helst skulle jag haft en på huvudet för håret är vedervärdigt just nu. Ingen rim o reson. Ingen frisyr. Inget liv i håret. Behöver besöka en frisör. I väntan på det, inköptes tre diadem idag. Med nya "hål" bakom öronen och lite ont som följd. När man får nya grejer som trycker på de där knölarna bakom öronen får man nya fåror och innan de vant sig vid de nya pinnarna, om det är skalmar från glasögon eller ändarna på diadem, ska det vänjas vid det. Har X antal fåror där från alla glasögon man burit. Men diademen tar på... 

Det efterlystes en övertid till i morron o jag slkrev ett mail, men skickade det aldrig. Hade tänkt hoppa på det. Lite övertid o ett trakt är inte helt fel. Blev ju av med ett trakt häromdagen, när det blev lite rockad i tågföringen. Men så insåg jag att jag skulle åka med dotra o ongen o raida i morgon så jag skiter i det. Dexade en ny åt oss alla ikväll, efter att jag kört hem dem. Vi tog den nya fem-bossen, Thundurus o sen körde jag hem avkommorna. Men sen for jag själv iväg o tog ner den där andra man behöver en jädra massa godis för att utveckla till, eller att trejda den... 

Sen hittade jag en fin Deino vild som på direkten blev en Zweilos. Kul att hitta bra mons bara sådär. 


525 Boldore, 642 Thundurus, 633 Deino

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards