Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Kvasthilda - 7 november 2010 11:19


Är hungrig. Har inte ätit frukost än. Sitter o uppdaterar loklistan för att se om Björne har ställt mitt tåg. Knäppgök. Gör nåt vettigt i stället.

Fast jag kikar även runt bland fotobloggarna men har inget kul att tillägga eller kommentera. En tjej pratade just om hösten o alla fotobloggars stillastående. Många har tagit en paus. Några har lagt ner. Andra har bara försvunnit. Några har evaporiserats efter en turbulent tid. Trasiga datorer o annat. Sägs det. Kanske det bara är latmasken. Själv har jag varit jäkligt upptagen men ändå lyckats klämma in ett o annat fotobidrag till olika utmaningar. Fast ibland räcker inte tiden till. Eller orken. Annars är det kul med utmaningar och tolkningarna är kul att se.

"Hur tänkte de där?"

"Ahaaa. Va' smart!"

"Nä, vad trist. Bättre kan du"

Eller nåt helt annat.

SMS från psf... Äh, ringer sen. Börjar inte jobba förrän om en dryg timme. Har de nåt annat. Skiter väl jag i. Det här är min lediga helg. Egentligen. Tänker inte ta nåt annat.

Nu ska jag äta frukost. Frunch. Tror jag söker upp lite av älgen Maken lagade igår som han o ärdet - o Lillkullen käkade igår när jag jobbade o satt på loket med mullrande hungermage. Rättovist.


Av Kvasthilda - 7 november 2010 09:00


Eget tema nr 19 Skor

19/52


Ett par gamla barnskor. Urcharmiga i sin totala slitenhet och ändå så fantastiskt hållbara. De finns utställda vid Gamla Staberg bland andra barngrejer.




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2010 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards