Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Kvasthilda - 8 november 2010 18:57


Apropå Hell... Såg ett inslag om nya filmen om Cornelis. I huvudrollen sångaren från norska Turbonegro. Lite mer städad nu sin roll till trots. Kul! Eller deras fd sångare om man ska vara petig.


------


Redigerat pga bängel att skriva med iPhönen... Vad jag saknar min gamla mobil när man ska SMSa...!

Sångaren kallade sig Hank von Helvete eller Hank von Hell.... Hans-Erik Dyvik Husby är hans riktiga namn.


Av Kvasthilda - 8 november 2010 18:54


proppmätt. Att man aldrig lär sig... Vi har ätit en gourmetmiddag med älgkotletter o pottigratäng med stekta kantareller. Tyvärr med en headache fr.o.m Hell i hasorna. Men gott var det!


Proppmätt. Att man aldrig lär sig... Vi har ätit en gourmetmiddag med älgkotletter o pottigratäng med stekta kantareller. Tyvärr med en headache from hell i hasorna. Men gott var det!


Redigerat...

iPhone.... Jävla stavningskontroll. Kan inte ens stava from fast det gör allt för att stava på engelska annars. Weeeeeird.


Från och med Du - är ju en låt med Oscar Linnros :-)


Av Kvasthilda - 8 november 2010 09:15



Eget tema nr 20 Lustig

20/52


SysterYster skjutsade mig till stationen i Gävle när jag skulle åka hem. Det var en stund kvar innan tåget skulle gå så jag kikade runt på husen runt omkring där vi stod. Tog några bilder av stationshuset o när jag tittade på bilderna började jag skratta. Visade SysterYster bilden o frågade om hon såg vad jag såg. Hahahahaha, fick jag till svar, Ett ansikte! Det påminner om Ögonkakaos logga. Eller hur?




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2010 hos akson



Av Kvasthilda - 8 november 2010 09:00



Tema nr 18 Bibliotek

308/365


Det blev inte mammas härliga bibliotek för detta temat som jag sett framför mig hela våren o sommaren. Nä det blev en bild inifrån Falu Stadsbibliotek. Duger väl lika bra det? Heheheheee...




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2010 hos akson



Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards