Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Kvasthilda - 16 november 2012 14:33


Var tvungen att titta in på SVT Play (o en massa andra ställen) för att se vad det var han gjorde häromdagen, Ibra. Cykelspark. En bicicletas får man förmoda? Ser aldrig fotboll så jag hade ingen aning om att namnet försvenskats. Men Zlatans mål. WOW. WOOOOOOWWW! Makalöst. Sinnessjukt. Snyggt. O satt som en smäck. 

Hattrick i all ära - men vad kallar man fyra mål av samma kille? De fyra "enda" målen Sverige gjorde på England. O krossade dem. Jag menar. Kolla det här...... 


Men... Zoltan?? Amerikaner....

Å andra sidan säger han "Come on... WHO DOES THAT?"

IBRA förstås! Den enda. 



Av Kvasthilda - 16 november 2012 10:57


Vad ska man säga? Det lönar sig inte att vara tidig. Oftast. Fast även om jag får vänta i fyrtio minuter kommer jag att vara tidig hemma. Förhoppningsvis. Man ska inte ropa Hej förrän man kommit över bäcken. Vad som helst kan ju ske innan man parkerar tåget. Nåja. Det är bara att bita ihop o njuta av det lilla ljus som finns. Än går inte solen ner...


Av Kvasthilda - 16 november 2012 09:00


Tema nr 237 Reflex

321/365


För att knyta an till gårdagens tema säger jag Barn är mjuka, Bilar är hårda. Använd reflex för sjutton. På barn och vuxna. Hundar o barnvagnar. Allt som är ute i höst- och vintertrafiken ska vara reflexmärkt. SÅDESÅ! 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards