Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Kvasthilda - 10 oktober 2014 17:18


Tror fan det. De var slut. Gick tillbaks till "den andra" Nilleaffären efter outrättat ärende o letade runt. Hittade en kartong. Men lyktjäveln är VIT. *bah* Stod o velade mellan den i vitt (för jag älskar modellen, men VITT???!) o en annan snygg i svart plåt för blockljus (eller gravdito om man så vill). Fick likf#$!#%! bli den vita. Sheeeeeeeeiiiit.

Av Kvasthilda - 10 oktober 2014 15:56


Har tagit en prommis på By1 o funderar på en sak. Hittade ju en fin lykta för ett tag sen o tänkte köpa den till stugan. Kom ju på att jag ska dit om ett par veckor o det är rätt mörkt där. Gick på den andra Nillebutiken när jag kom ihåg att titta efter den o de hade ju givetvis inte den lyktan. Alls. Slog mig att jag inte såg den på första butiken. Undrar om de sålt slut den eller om jag bara missade den. Fan. Måste jag gå tillbaks dit en gång till? Jag skulle kunna vänta till veckan innan jag är ledig o ska ner till stugan (o vidare mot Dalarna för att fira mina femtio år på denna jorden). Tänk om den är slut? Då vet jag det. Annars ska jag gräma mig nästa gång jag kommer hit att de kanske fanns kvar idag? Äh. Får bli en promenad till.
Hade tänkt äta lite räk- o tonfisksallad men jag åt en grillad Elgpölse med skovsoppestuvning. Fast det hette inte så.
Så får det bli.

Av Kvasthilda - 10 oktober 2014 09:00


Eget tema nr 29 Hjärta

283/365




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Skapa flashcards