Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Kvasthilda - 3 december 2014 23:09


Jamenjahaaaaaa..... Det hjälpte ju inte alls. Har installerat om min stationära dator. I denna stund är det enda jag har installerat diverse olika internetbrowsers. Explorer som givetvis följer med Win7, men också Chrome (som jag använder för bloggandet, auktioner o guuuvetvad) o Firefox - som sköter Facebook o annat. Ska pilla in diverse fotoprogram o Office o annat också. Vad som inte fixat sig är den förbannade skärmen. Tror att den i sig håller på att paja. Nåt måste ju vara fel, då den fortfarande visar såndär hiskelig skiiitdålig upplösning, a la HDR. 

JAG BLIR GAAAAAAAAAALLEN!!!!!!! 


Av Kvasthilda - 3 december 2014 09:00


Tema nr 319 Tröst

337/365




Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 3 december 2014 07:13


Min mat-o sovklocka är inställd på fem timmar. Max fem timmar. Verkar aldrig kunna sova längre än så. Kan hoppas det ändras inatt när jag får sova ostört(?) i egen säng från ett vettigt klockslag tills jag, förhoppningsvis vaknar på eget bevåg. Väckaren ringer om en timme och tjugo minuter. Eller åttio minuter om man så vill. Min kropp bestämde sig att ta tattoon för en halvtimme sen. Vafaen?? Jag behöver minst en timme till känner jag. Helskotti.
Kanske traska ner i loungen o äta lite frukost i lugn o ro i stället då.
Go'Morr.

Av Kvasthilda - 3 december 2014 00:26


Svärmors namn på en snorig näsa. Separator. Min näsa producerar nåt annat. Näsblod. Satan i gatan vad det blöder emellanåt. Hur fan ryms det så mycket blod i de där tunna vägarna? Som värsta kroppspulsådern!
O den där evinnerligt envisa hostan. Funderar om det har gått över till rethosta, snarare än slemhosta. Irriterande är vad det är!
Men glasögonen har i alla fall två skalmar nu. Ordentligt fastskruvade.
Nu ska jag sova. NattiNatt!
Just ja. Strejken är över o en norsk förare löste av mig i silon ikväll. Herregud. LKAB står inte högt i gunst hos dem. Fast det är deras arbetsgivare.
Jaja. Nä. Sova.Nu G'Natt!


Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards