Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Kvasthilda - 18 oktober 2015 19:11


Sökfunktionen på Bloggplatsen/Bloggagratis är under ALL kritik.

Det här meddelandet har jag mötts av i månader nu. MÅNADER!





FIXA!!!!!!!!! 

Av Kvasthilda - 18 oktober 2015 12:42


Fick en fotoutmaning av en kompis att ta en ny höstbild varje dag i sju dagar. I mitt fall är inte det så himla enkelt som det kan låta. Jag har x antal höstbilder som jag tänker dela med mig av under sju dagar i alla fall och spränga in en o annan nytagen bild. 


MEN VA FAN ÄR DET MED DEN HÄR JÄVLA DATORN?????????? Den får spatt o går ner i strömsparläge, bara sådär, mitt i allt det jag skriver. Den har släckt två gånger nu på fyra minuter. Jag funderar om det är nån konstig knappkombination jag gör som gör att den stänger. Nääääää....!!!!!!!! *grrrrrrrrrrrr* 


Hungrig som en björn. Åt inget innan jag gick på en prommis längs Ryggen för att leta höstmotiv o magen började kurra högt innan jag kom tillbaks till stugan. Vatten på spisen. Blir lite matrester. Älgfärs med murklor. Inte helt fel. Måste bara koka lite pasta till. Har inga grönsaker alls att värma upp. Lite gurka men den vill man ju inte ha varm. Inte färsk gurka i alla fall. 


Nåja, Kokar snart. Ska väl diska bort allt sen. Kusin Vitamin pratade om att eventuellt dyka upp med Fina Tina. Får väl se. Helst kommer de hit när vi är här båda två o Maken har ju farit till Ängelholm idag. Han är väl snart i Stockholm i åtminstone. Vet inte när flyget lämnar Luleå. 


Ska se om bilderna kopierades in ordentligt. Skitburkar. 


Av Kvasthilda - 18 oktober 2015 09:00


Tema nr 241 Renoveringsobjekt

291/365


-.



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards