Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Kvasthilda - 4 december 2009 23:15


Det blir mycket kyrkbilder i mina temafoton. Här är ännu ett par. Valbo kyrka har vit puts i väggarna och svart smide runt fönstren så det får bli min bidrag för Veckans Fönster :-) Visar bilden även i svartvitt för att ta bort den blå himlen.


 



Kika in hos Susanne för fler Svartvita fönster.



Av Kvasthilda - 4 december 2009 23:02


US Marshalls. Löööööööv it!

TLJ o Wesley Snipes.

Mmmmmmm


Av Kvasthilda - 4 december 2009 23:00


Se där, Se där.

Grattis pojkar. Hade varit kul att få en tjej i finalen men jag vill se Erik igen.

Thänkjoo.

Av Kvasthilda - 4 december 2009 22:45


Hahahahhaaa! Det var KUL ju!

Favoriterna sjunger om. Nu kan det gå huuuur som helst!


Av Kvasthilda - 4 december 2009 22:39


Erik hänger löst? Jaja, nån ska ju vara tvåa också....   

Aftonbladets omröstning när detta skrivs... Säger nåt annat.




Av Kvasthilda - 4 december 2009 21:29


HAhahaha, såna överraskningar gillar jag! Pjotr blir uppkallad på scen av Jihde för att få sjunga inför ett FULLSMÄCKAT Scandinavium. Han börjar sjunga på första raderna i melodin, Westlife's låt (som jag tappade namnet på), men kommer av sig, det var ju refrängen han skulle göra. Sjunger klockrent.

Bakom honom kommer det upp ett gäng killar med vidhängande mikrofonstativ... The real Westlife.... Pjotr tappar hakan :-)


Av Kvasthilda - 4 december 2009 20:04


"skandi-fucking-navium i göte-fucking-borg"

Ja, det är plockat direkt ur munnen på Jihde....


Semifinal (i sviterna av svunflasprutan).


Hur går det ikväll?


Calle Kristiansson

Walking in Memphis

Da ya think I'm sexy?

  

Erik Grönwall

Heaven

Run to the hills


Tove Östman Styrke

Can't get you out of my head

Greatest love of all


Vem åker ut ikväll?? Svårt!

Av Kvasthilda - 4 december 2009 13:56


Veckans bokstav är ju ingen match för mig. Om jag hade hunnit få den skulle min klippdocka passa här. En kompis i Lettland har gjort en Kvasthilda-docka till mig. Helt underbar!

Men nu är det givetvis Katten som får en plats för K. Han ligger på elementet bakom soffan och gosar i värmen.


 


Andra bidrag för bokstaven K, hos ABC i bilder og ord.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards