Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Kvasthilda - 7 december 2012 12:29


En liten paus i paketerandet. Fast den lilla pausen har blivit ett par timmar vid det här laget. Skulle bara skriva ut en fraktsedel/adresslapp.... Jag ska bara... Blir alltid lite mer än jag ska bara.

For o köpte mer bubbelplast o en extra kartong. De hade bara en låda kvar o jag hade behövt två. Nåja, får packa en annan gång. Men kyrkan ska hem. Har skrivit ut adresslappen till den så jag får hem den före jul.
Det svåra är att beräkna vikten. Alla har ju inte en postvåg hemma. Eller?
Överslag. Väger det här som en mjölk? Tre? Fem? Äh, vilda chansningar. Å andra sidan kostar det bara tjugo spänn mer att skicka allt över 2kg, upp till 10.

Nä. Stoppa i sig lite underlig korvgryta då o packa färdigt. Skriver ut nya adresser hemifrån o skickar till pappsen.


Av Kvasthilda - 7 december 2012 11:00


En julklapp jag köpte åt SysterYster. O ja, hon har redan fått den, så det är ingen överraskning för henne idag :) Peek-a-Boo Santa. 




Av Kvasthilda - 7 december 2012 09:00


Eget tema nr 27 Ludd

342/365


Fotat för en vecka sen när vi reste ner mot Arlanda o vidare mot Dalarna. Ikväll åker vi hem igen men då är det mörkt och inget ludd kommer att synas. Sockervadd. Ulliga gulliga moln. Ovanifrån. Med fullmånen hängande strax över vingspetsen. Den har varit lite svår att se under veckan. Månen. Det har snöat ymnigt i flera dagar och vi har befunnit oss under molnen. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2012


Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards