Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Kvasthilda - 2 oktober 2013 19:49


Honka Lonka. Gott.
Gammalt gott. Jag vill minnas att det pratats om Lonka i alla tider häruppe. Att Lonka är en form an mjuk kola. Det är precis vad det här är. En vanilj o en vanilj/choklad. Mumma.

Av Kvasthilda - 2 oktober 2013 09:00


Tema nr 85 Före

275/365


Nya vägen till ÄllKå är invigd. Igår öppnades den för trafik. Så här såg det ut före. Innan de rev alla spåren o la en enorm grushög över det som en gång var mellanbangår'n o långt före det Banverkets spår. Banverket existerar inte ens längre, men skylten stod kvar så sent som i september. Man anar traktorer och andra arbetsmaskiner därborta... Där nya vägen går idag. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 2 oktober 2013 08:40


Onsdag morgon. Ska strax iväg på jobb o det känns inte sådär hundra procent bra. Har en huvudvärk from hell igen. Den har nu suttit i sen igår natt. Menstid igen. Inga tabletter hjälper den här gången - heller. Har gått lite upp o ner med värken de senaste månaderna men den här gången slår den till. Hate it. Egentligen skulle jag krypa ner i sängen i fosterställning o bara existera men det är ju jobb. Narvik. O vintertidtabellen är igång från nu. En av de värsta Norgeturen vi har ligger framför mig idag. Börjar om i ottan inatt i Narvik. Bagartur. *urrrrk* Inget jag ser fram emot. Åsså två tidiga svappis på det. Nä en. Sen är det ju helg. Dagvill. 

Äh. Kaffet är klart. Ska slänga mig i duschen en sväng o packa ryggan. Sen är det premiär för nya vägen. För mig. Den öppnade ju igår. Blir kortare väg till jobbet. Med bil. 

Go'Morr. 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards