Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Kvasthilda - 17 oktober 2013 11:22


Har du 208 sängar? Vicken lyx.
Hahahahaaa. Nä. Men jag längtade SÅ efter den här sängen inatt. I morse. Fattar inte hur folk orkar kliva upp o äta frukost efter det här tåget. Loungen stänger... ehhh... tio på vardagar. Jag har ställ mobben på ringning men vaknade 10.45

Hoppas Inger eller Jan uppmärksammat min önskan om matpacke. Han skulle skriva upp det, nattkillen. Hotelliv.

SysterYster gästspelade på Facebook igår o gav mig ett bamseleende på kuppen. Givetvis var det fotona på LillRåtta Ollivander som drog dit henne :)

Men NU är det punka, nä pinka sa jag!, som står närmast på schemat. Jisses, vad pinkis jag är!!! O snorig. Morgonsnorig. Fast det är mittådan.
Hem. Sen är det helg!

Av Kvasthilda - 17 oktober 2013 09:00


Tema nr 290 Splittrat

290/365


Självklart är det så. En människas intressen kan vara över hela världskartan. Splittrat. Här lite saker som representerar mig. En påse lakritslok. Lakrits är gott. Hade lika gärna kunnat vara choklad. Loken är ju min arbetsplats. Den limegröna radion representerar två saker. En av mina favoritfärger - och Melodikrysset. Köpte den här radion för att ha just till krysset de lördagsmorgnar jag sitter hemma vid datorn - och lyssnar i realtid. Slipper sätta på stora stereon - eller lyssna i en hackig internetradio. Åsså boken som visar två andra favoriter. En Barbie och den rosa färgen. Nu är väl inte SuperStar Barbie min absoluta favorit bland alla dockor men färgen är rätt :) 

Bilden så, är skapad på min iPhone med en app som heter InstaFrame. Lite bökigt att få till alla tre bilderna så de stämmer någorlunda överens. För det gör de ju inte. Fast det är samma bild. I tre versioner. Splittrat även där! 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards