Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Kvasthilda - 4 oktober 2013 09:00


Tema nr 94 Genial

277/365


Alla sätt är bra - utom de dåliga. Eller som svärmor sa, Ful får man vara men inte dum.

Korken kom ur flaskan! Det var alltså ett bra sätt. Skruv o hammare. 

Befinner man sig mitt i älgskogen, får man ta till det som finns. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2013

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Av Kvasthilda - 4 oktober 2013 06:50


Idag kanske det passar bra att vara uppe med tuppen. Eller att ha bagartider. Det är ju trots allt Kanelbullens Dag idag. Kanske man ska baka lite bullar idag? Får se vad jag orkar med när jag slutar.
Glömde ju nycklarna hemma idag (igen). Använder dem inte så ofta så jag har inte saknat dem förrän idag. Samma sak förra gången jag var i svappis men då låg de i en väska. Nu är det mer osäkert. Tack o lov för Johanna. Räddaren i Nöden. Hon släppte in mig i kuren.


Nu sitter jag o dricker medhavd choklad o messmörsmacka o lyssnar bedrövad till alla tråkiga o hemska nyheter.


Sjunken båt i Medelhavet.


Ryssarna stoppar adoptioner till bland annat Sverige för att vi tillåter KÄRLEK att manifesteras genom äktenskap. Spelar väl för fan ingen roll om det är två kvinnor eller två män som gifter sig? Nä. Då är det alltså bättre med ett dåligt heteroäktenskap? Bara för att det är en man och en kvinna. Det har för fan inte med kön att göra. Jävla idioti. Vilket skitland. Eller njae. Det är väl inte landets fel att dess ledare är korkade och människofientliga.
Igår satt jag o grät till ett fantastiskt klipp på ett frieri. Jag blev bara så glad och rörd. O det var en skitsnygg man som friade till sin sambo - en annan man. Ren o underbar kärlek.


Åsså spelar Mark med Södra Bergens Balalajkor.... Hur ironiskt är inte DET då? 

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards