Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 5 november 2014

Av Kvasthilda - 5 november 2014 09:21


Vem sa så? Hör Martin Ljung i bakhuvudet. Nåja. Kanske det är han som bankar o slår då? Var tvungen att kliva upp inatt o medicinera mig. En sjujävla huvudvärk. Satt o spånde mig mer än jag trodde på hemvägen igår. Åsså tandvärk på det. Förbannade visdomständer. Eller kratrarna kring dem. Antagligen nån matrest som fastnat o ger infektion. Har inte tid att gå till tandläkaren idag. Måste ju nyttja den där tandförsäkringen till nånting så jag får se om jag kan få tid på fredag eller måndag. Om jag lever så länge. Aj Aj Ont. 


Vi insåg igår att Maken inte fått ett meddelande från mig sen den 12 oktober. Eller jag insåg idag att det var det sista han fick. Han har skickat o skickat o jag har svarat o svarat men inget är levererat. O den lilla detaljen har inte jag sett. Han har sin ordinarie mobil på lagning o har fått en HTC under tiden. O jag skickar iM till honom o inte vanliga sms. Bockade ur den där lilla rutan på mobilen o provade igen o då gick det fram - efter ett par andra turer med sms till o från höger o vänster. Alla gröna, vilket gav mig idén till de blå som skurken. O varför bara hans mobil? Har ju haft iM inställt jämt o de andra får sms. Kråkan får gröna sms o jag får blå till svar. Har inte sett nåt konstigt med det men varför får Maken blå? Nåja. Nu är det fixat. 


Solen skiner, världen är vit o det är närmare femton kalla ute. Vintern är här. 

Av Kvasthilda - 5 november 2014 09:00


Tema nr 34 Diamant

309/365


Fast det är inte bara en diamant utan tre. Definitely Diamonds Barbie har äkta diamanter i örhängen och halssmycket. De är inte stora men äkta. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards