Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 20 november 2014

Av Kvasthilda - 20 november 2014 22:15


365. Har ett tema jag inte riktigt vet var det ska passa in. Fast kanske. 


For o hälsade på E-pigan idag. Lillklimpen låg o sov o jag avlämnade dotras hårddisk som hon glömde sist hon var förbi. Ville ha igen mina skivor o hon började leta. I samma lådor hon letat förut. Inget. Njet o nada. Hon gick i källaren o jag stannade med Gossen. Tur var det, för han vaknade medan hon var fyra trappor ner. Inga skivor. 

Så fick hon för sig att titta i hyllans lådor, där hon förvarar viktiga papper. Jowsa! Jackpot. Där låg skivorna!! Äntligen. 

Har inte installerat om datorn än. Har lite jobb att göra innan jag sätter igång med det. Fördelen är att datorn blir ren o fräsch igen. Nackdelen är att jag inte vet om det fungerar på skärmen o inställningarna. 


Får bli ett fall för nån av alla lediga dagar i december. 


Satte upp julgardiner i köket idag. Plockade även fram en jag ska saätta i vardagsrummet .La den på köksbordet o satte mig på soffan för att gå igenom tidningshögen. Hittade reklam från före midsommar. *jösses* 

Vände mig om. O där ligger kattfan på gardinen. På köksbordet. Luna. 

Hon har fått bli av med alla sina stygn idag. Hon har plockat lite i dem själv o jag har tagit bort dem eftersom knuten gått upp. Gjorde illa henne för hon skrek till o ryckte men hon lät mig ändå fånga in henne o fortsätta. 

O hon slåss som vanligt med Tyra. Ett jävla liv. 


Av Kvasthilda - 20 november 2014 09:00


Tema nr 193 Mystisk

324/365


Inger på hotellet hade fått en lapp på skrivbordet en dag. Där stod det att de skulle köpa en present till en femtioåring. Nämligen Moi. André tyckte att hotellet skulle göra det. Vilken ära! O jag fick ett mystiskt litet paket. Var inget speciellt. Eller jo, självklart var det det, men det håller jag för mig själv ;) Kanske visar vad det var jag fick lite senare. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2014

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards