Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 18 december 2015

Av Kvasthilda - 18 december 2015 19:15


Idag strular det som fan. Avkommorna har ringt o jag hör en av dem glasklart. Den andra något sämre. Ingen av dem hör mig. I nån av mobilerna. Pratade med OP o han kom med förklaringen att Putin dragit in kabeln. Hahahahaa! Har visst varit strul hela dagen. Klarrapporteringar har inte kunnat lämnats alla gånger. Maken ringde o han hörde inte heller mig. Han hördes hur tydligt som helst. Jävla Putin. Ge fan i vårt mobilnät. 


Av Kvasthilda - 18 december 2015 11:51


Oj, vad maken kurrar. Nej, magen. Vad Maken gör vet jag inte. Så kul är inte hans jobb att han kurrar. Jo, kanske om Jenny är där :) 

Måste leta fram en torks. Toorks? En skruvmejsel. Har inte bytt lampa än. Har inte ens kollat om jag har något o sett dem flera gånger på CO o Rusta. Eller inte just de jag behöver, utan mer större. Tror jag. 

Pogues. Pougue mehinn, sa han så?, Nä Pogue Mahone (tack wikipedia)= Kiss my ass. Nä, julsånger under det namnet är inte så skoj kanske. Musikhistora i radion. Fairytale of New York. Så bra. Eller på svenska med Sten & Stanley. Nä, Nordman och Enabuskarna. Nån måtta får det vara. 


Av Kvasthilda - 18 december 2015 09:00


Tema nr 342 Vedervärdigt

352/365


I fler bemärkelser än en. Jag a-v-s-k-y-r HDR-foton.

Men ett litet hjärta smög sig in ändå för att släta över eländet. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2015

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards