Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 16 december 2016

Av Kvasthilda - 16 december 2016 09:23

Vad var det? Nåt märke på nånting? Just det. Nåt surfigt var det. -Häng kvar. -Finns inte så mycket annat att pyssla med här! (det var allas vår Astrid) O hänger... Det gör ett par kodlås. På en grind vi ska kunna ta oss ut genom. Men ingen har koden. Snillen spekulerar. Helt vansinnigt. Mailade iaf Al o hoppas han kan reda ut det. 

Har diskuterat Pokémon med tjejjorna. De saknar Scyther i sina dex o han har börjat spåna i stan. Yrslade runt i byn en stund efter jobbet o lyckades fånga två. Två eller tre smet. Men de höll sig på ungefär samma ställe i alla fall så de vet var de ska börja leta. Det är ju det där med att statyer o skulpturer inte står där de ska. Eller där de står enligt PoGO-kartan. Samma sak i Narvik. En del skulpturer är ju flyttade på o kan alltså inte vara där de en gång stod, men mig veterligen har ett par av dem aldrig varit där PoGO-kartan påstår att de befinner sig. Nåja. Sån't man lär sig med tiden. 


Av Kvasthilda - 16 december 2016 09:00


Tema nr 193 Muttrar

351/366


"Vill du något, eller muttrar du som vanligt?" Det sa en fd chef till mig en gång när jag mumlade för mig själv över nåt datorprogram som inte ville fungera. 



Temalista


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2016

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards