Kvasthildas Malmdamm

Alla inlägg den 20 oktober 2019

Av Kvasthilda - 20 oktober 2019 21:08

....med Så Mycket Bättre. Uggla var med för SJU år sen?!?? Sju?? Himmel vad tiden går.
Vilket gäng. Petter. Uggla. Miss Li. Grundbulten. Sen tillkommer en massa artister genom serien. Idag har vi sett Jill Johnson, Petra Marklund (o Petter då). Under pausen släntrade Jason in. Timbuktu. O vi har Orup kvar. O förstås Linda/Miss Li och Uggla.
Kung i baren. Också namn på en bar.



Av Kvasthilda - 20 oktober 2019 10:57

Strålande sol idag. Vinden har "mojnat" men även om jag inte ser att det blåser, drar det. Kallt. 

Bidde inget Så Mycket Bättre igår. Ska se det när jag kommer hem i eftermiddag. Hade ju kunnat åka i morgon men tror att det blir lite ont om tid att hinna hem för 18. 

Har packat bilen o ska bara packa ihop datorn. Lämnar den hos gubben, men i varma delen av huset. Får se om det som står på golvet där jag sover, alls lever när jag kommer ner igen nästa gång. Vätskor o minusgrader är inte kompatibla. Bättre då att ställa dem på dass.... Fast nä. Bättre i köket där han sover. Där ska det inte bli kallt. Vi har haft spruckna glöggflaskor i stugan eftersom gubben glömt att ta hem dem. 

Nåja. Nu är det bara att svälja kaffet o ge sig iväg då... 

Just ja. Isterband. Det kom ett mess i morse. Ta fram isterband åt oss o MC. Gjorde så o passade på att kolla efter lite mer älgkött att ta hem. 

Av Kvasthilda - 20 oktober 2019 09:00


Tema nr 313 Tvärsnitt

293/365


-.




Temalista 


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

365 Foton 2019

Jag kan inte kommentera hos blogspot om inte Namn/Adress är aktiverat.

Kvasthilda

Fråga mig

38 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Fiska i Malmdammen

Hälsningar till Kvasthilda

Nyligen inlagt

Kvasthildas ämneslista

Undansopat / Arkiverat

RSS

Fototeman


Ovido - Quiz & Flashcards